معرفی چندین عضو ارشد کمیسیون انتخابات به اتهام تقلب به دادستانی هرات


معرفی چندین عضو ارشد کمیسیون انتخابات به اتهام تقلب به دادستانی هرات

رئیس کمیسیون ولایتی شکایت های انتخاباتی در هرات اظهار داشت: چندین نفر از اعضای کمیسیون انتخابات افغانستان در هرات به اتهامات مختلف از جمله تقلب به دادستانی معرفی شدند.

«فرشته محب» رئیس کمیسیون ولایتی شکایات انتخاباتی در هرات در گفتگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس با اشاره به اعتراض نامزدان معترض در هرات گفت: پس از بررسی دقیق شکایت این افراد، امروز مسئولان کمیسیون مستقل انتخابات در هرات به دادستانی این ولایت معرفی شدند.

وی به اتهامات این افراد اشاره کرد و گفت: جابه جایی آرای کاندیداها، دخل و تصرف در اسناد انتخاباتی، مفقود شدن 6 صندوق رای گیری از جمله اتهامات است که افراد با آن مواجه شده هستند.

وی تاکید کرد: کمیسیون شکایات انتخاباتی اسنادی در دست دارد که نشان می‌دهد مسئولان کمیسیون انتخابات هرات به نفع برخی از کاندیداها دخل و تصرف و به نوعی به نفع آنها تقلب کردند.

از سوی دیگر نیز یک منبع آگاه در کمیسیون مستقل انتخابات هرات که نخواست نامش فاش شود گفت: رئیس و دو تن دیگر از اعضای برجسته کمیسیون انتخابات در هرات به دادستانی معرفی شده و به زودی مورد بازپرسی قرار خواهند گرفت.

به‌رغم تلاش برای گفتگو با رئیس کمیسیون مستقل انتخابات در هرات ایشان حاضر به انجام مصاحبه و توضیح در این مورد نشدند.

به گزارش فارس، در دو روز گذشته شماری از هواداران نامزدان معترض در هرات در مقابل درب وردی کمیسیون مستقل انتخابات در هرات تحصن کرده و خواهان رسیدگی به اعتراض خود هستند.

/انتهای پیام/

معرفی چندین عضو ارشد کمیسیون انتخابات به اتهام تقلب به دادستانی هرات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟