امارات از برگزاری جام ملتهای آسیا چقدر سود می کند؟ + فیلم


امارات از برگزاری جام ملتهای آسیا چقدر سود می کند؟ + فیلم

کارشناسان مالی پیش بینی کرده اند که جام ملت‌های آسیای 2019، برای کشور امارات که میزبان این دوره از آن است، میلیون‌ها درهم سود اقتصادی به همراه داشته باشد.

امارات از برگزاری جام ملتهای آسیا چقدر سود می کند؟ + فیلم

گروه بین الملل بازارنیوز : کارشناسان مالی پیش بینی کرده اند که جام ملتهای آسیای 2019، برای کشور امارات که میزبان این دوره از آن است، میلیون ها درهم سود اقتصادی به همراه داشته باشد. این مسابقات که در تقویم امسال فوتبال آسیا به عنوان گل سر سبد برنامه ها، از آن یاد شده، با فرمت جدیدی برگزار می شود که بر اساس آن تعداد بازیهای بیشتری در آن برگزار خواهد شد.

تیموتی بریج مدیر گروه بازرگانی ورزشی دیلویت می گوید : این مسابقات باعث افزایش شتاب اقتصادی امارات خواهد شد و تاثیر مستقیمی بر اقتصاد این کشور خواهد گذاشت. طرفداران فوتبال از هتلها و رستوران ها استفاده خواهند کرد و در ابوظبی پول خرج می کنند.

جام ملتها قبلی در سال 2015 و با ابعاد کوچکتری در استرالیا برگزار شد که 81 میلیون دلار استرالیا (206 میلیون درهم امارات) به اقتصاد این کشور کمک کرد. بررسی های انجام شده نشان می دهد که درآمد استرالیا از بازیهای آسیایی 2015، باعث افزایش 7.3 میلیون دلاری GDP (تولید ناخالص داخلی) این کشور شد.

عارف الاعوانی یکی از مدیران برگزای جام ملتهای آسیا در امارات، با اشاره به افزایش تعداد روزها و تعداد بازیها نسبت به سال 2015 می گوید : یکی دیگر از مزیتهای این دوره از رقابتها حضور کشوری چون هند است که باعث افزایش مخاطبان می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...