هزینه های واریزی خدمات به سازمان خدمت دهنده اختصاص یابد


هزینه های واریزی خدمات به سازمان خدمت دهنده اختصاص یابد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بهتر است هزینه هایی را که مردم در قبال دریافت خدمات دستگاه های خدمت رسان به خزانه واریز می کنند، به همان دستگاه ها و نهادها اختصاص داده شود.

احمد تویسرکانی روز یکشنبه به خبرنگار قضایی ایرنا گفت: انتظار ما از دولت و مجلس شورای اسلامی این است که اجازه دهند دستگاه هایی که خدمت‌رسانی وسیع به مردم دارند و مردم در قبال دریافت خدمات این دستگاه ها، هزینه هایی را به خزانه می پردازند، این هزینه ها به همان دستگاه ها تخصیص پیدا کند.
وی افزود: در صورت این اجازه سازمان ثبت اسناد و املاک می تواند به شکلی مناسب از پول های دریافتی از مردم که به خزانه واریز می‌شود، خدمات بهتری ارائه دهد.
تویسرکانی درباره وضعیت بودجه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ما قبول داریم که کشور از نظر بودجه در فشار و مضیقه است و در شرایط تحریم هستیم ولی تاکنون وضعیت بودجه این سازمان مناسب نبوده و امیدواریم مجلس و دولت کمک کنند.
به گزارش ایرنا تویسرکانی بهمن سال 96 طی یک نشست خبری درباره افزایش بودجه ٩٧ سازمان ثبت اسناد گفته بود: با اینکه خدمات ثبت و تحولات آن، منافع بسیار زیادی برای کشور می تواند در حوزه های مختلف ایجاد کند، ولی از نظر منابع و اعتبارات دچار بی مهری فراوان هستیم.
وی افزود: با اینکه این سازمان درآمدزا محسوب می شود، در ١٠ ماهه سال 96 هزار و 450 میلیارد تومان به خزانه واریز شده اما بخش اندکی از این مبلغ برای اجرای زیرساخت ها اختصاص یافته است.
اجتمام*1003*1834

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!