کارلوس ساینز: مکلارن کاملا آماده بازگشت به دوران اوجش است


فرمول یک ایران – کارلوس ساینز به تیم مکلارن “اعتماد زیادی” دارد و معتقد است که توجه تیم در این فصل، بازگشت به دوران شکوهمندش است. پس از تصمیم فرناندو آلونسو مبنی بر ترک فرمول یک، ساینز هم تصمیم گرفت به ارتباط طولانی اش با ردبول پایان دهد و با پیوستن به مکلارن، خودش را با چالش های جدیدی مواجه کند. با وجود تمام اتفاقات گذشته، کارلوس ساینز اطمینان...

فرمول یک ایرانکارلوس ساینز به تیم مکلارن “اعتماد زیادی” دارد و معتقد است که توجه تیم در این فصل، بازگشت به دوران شکوهمندش است.

پس از تصمیم فرناندو آلونسو مبنی بر ترک فرمول یک، ساینز هم تصمیم گرفت به ارتباط طولانی اش با ردبول پایان دهد و با پیوستن به مکلارن، خودش را با چالش های جدیدی مواجه کند.

با وجود تمام اتفاقات گذشته، کارلوس ساینز اطمینان دارد که 2019 می تواند به افت طولانی مدت تیم مطرح فرمول یک پایان دهد و شروع درخشش دوباره این تیم باشد:

فکر می کنم نتایج بهتری نسبت به 2018 می خواهم و این همان چیزی است که تیم می خواهد. ما به پیشرفت در طول فصل هم نیاز داریم، از هر قسمتی که امکان پیشرفت وجود داشته باشد.

مکلارن کاملا آمادگی این کار را دارد و این دقیقا همان دلیلی است که من به این تیم پیوستم.

من اطمینان زیادی به این تیم دارم، من اطمینان زیادی به دومین تیم موفق فرمول یک دارم. آن ها برنده مسابقات زیادی بوده اند و امیدوارم چگونگی انجام آن را فراموش نکرده باشند. این یک پروسه میان مدت است و این امکان وجود دارد که تیم کم کم به دوران اوج خودش بازگردد.

کارلوس ساینز: مکلارن کاملا آماده بازگشت به دوران اوجش استکارلوس ساینز: مکلارن کاملا آماده بازگشت به دوران اوجش است مکلارن MCl 33

کارلوس ساینز قراردادی 2 ساله با مکلارن دارد اما این دوره می تواند افزایش یابد، به خصوص اگر او به عنوان راننده کلیدی تیم، بتواند به پیشرفت مکلارن کمک کند:

من با تیم قراردادی 2 ساله دارم. من هم به عنوان راننده و هم به عنوان یکی از طرفداران مکلارن، می خواهم روز های پیشرفت تیم را ببینم. پس اگر بتوانیم فصل خوبی را بسازیم و عملکردمان را بهتر کنیم، واقعا می توانم به فکر ملحق شدن به خانواده مکلارن باشم و چند سالی را با آن ها بگذرانم. در حال حاضر این هدف من است.

من فعلا حضوری سالانه در تیم دارم اما به فکر آن هستم که راننده کلیدی تیم باشم و به مکلارن کمک کنم تا به دوران اوجش بازگردد. به همین دلیل هیجان و انگیزه زیادی دارم و به آینده و اتفاقات پیش رو امید زیادی دارم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)