بازی‌های تخفیف خورده کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان کدامند؟


بازی‌های تخفیف خورده کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان کدامند؟

مانند هر سال بازی‌های ویدئویی مطرح در ایامی مانند کریسمس با تخفیفات خوبی از طرف فروشگاه‌های اینترنتی خارجی همراه می‌شوند که سعی کرده‌ایم در این خبر نگاهی به این تخفیفات بیاندازیم.

بازی‌های تخفیف خورده کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان کدامند؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از رسوم فروشگاه‌های اینترنتی در ایامی مانند کریسمس آن است که بر روی اجناس خود تخفیف بگذارند و یا بعضی از کالا‌ها را با هدیه مخصوص به فروش برسانند. فروشگاه مشهور Best Buy این هفته به مناسبت سال نو تخفیفات بسیار خوبی بر روی کنسول‌ها و بازی‌های ویدئویی گذاشته که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در این فروشگاه PlayStation Classic mini با ۴۰ دلار تخفیف همراه شده و با قیمت معقول‌تر ۶۰ دلار به فروش می‌رسد. همچنین دسته Xbox One، به میزان ۱۰ دلار تخفیف خورده است. اگر کاربران از این فروشگاه یک کنسول Xbox One S یا X تهیه کنند به همراه کالا یک کارت تخفیف ۵۰ دلاری برایشان ارسال خواهد شد.

بازی‌های تخفیف خورده کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان کدامند؟

در بخش بازی‌های ویدئویی، Battlefield V. که تنها یک ماه از عرضه آن می‌گذرد با ۵۰ درصد تخفیف و قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسد، همچنین در موردی مشابه، قیمت بازی Fallout 76 تا ۴۰ دلار کاهش داشته است. این نوع تخفیف‌ها با توجه به آن که دو بازی با استقبال بسیار کمی مواجه شدند می‌تواند تا حدودی به فروش آن‌ها نیز کمک کند. بازی‌های ویدئویی مطرح‌تر شامل تخفیفات خاصی نشدند، برای مثال Red Dead Redemption 2 روی کنسول‌های اصلی هیچ تخفیفی ندارد و تنها نسخه Xbox 360 این بازی (که بر روی Xbox One هم قابل اجرا است) که طبیعاتا کیفیت نسخه کنسول‌های نسل هشتم را ندارد، با قیمت ۱۰ دلار عرضه می‌شود.

بازی‌های تخفیف خورده کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان کدامند؟

همچنین نسخه‌های Special Edition و VR بازی محبوب The Elder Scrolls V: Skyrim به ترتیب با قیمت‌های ۲۵ و ۳۰ دلار در دسترس قرار گرفته‌اند. از دیگر بازی‌های مطرح تخفیف خورده می‌توان به The Evil Within 2 و Wolfenstein II: The New Colossus اشاره کرد که برای هر دو کنسول Xbox One و PlayStation 4 با قیمت ۲۰ دلار عرضه می‌شوند. بازی Hellblade: Senua's Sacrifice هم تنها برای پلی‌استیشن با قیمت ۲۰ دلار به فروش می‌رسد.

بازی‌های تخفیف خورده کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان کدامند؟

در ضمن تولیدات پرفروش شرکت 2K یعنی بازی بسکتبال NBA 2K19 و بازی پرورسلینگ WWE 2K19 که امتیازات خوبی هم از طرف سایت‌های نقد و بررسی دریافت کردند، با تخفیف همراه شدند و در هر دو نسخه Xbox One و PlayStation 4 با قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسند.

بیشتر بخوانید: تصاویر جدید طرح مفهومی گوشی هوآوی پی ۳۰ پرو منتشر شد

انتهای پیام/

محصولات پلی استیشن ۴ و ایکس باکس با تخفیف مواجه شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج