واکنش دادستان یزد به هنجارشکنی در یک کنسرت


واکنش دادستان یزد به هنجارشکنی در یک کنسرت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد نسبت به عدم رعایت حدود و شئونات قانونی در کنسرت‏‌ها و هنجارشکنی در این زمینه هشدار داد.

به گزارش ایسنا، علی اکبر شمس با اشاره به اجرای یک کنسرت با حضور یکی از خواننده‌های کشور در چند روز اخیر در استان یزد، اظهار کرد: متأسفانه در این کنسرت یک سری از اتقاقات خلاف عرف، شرع و قانون رخداده است و این اتفاقات، مذموم و غیر قابل دفاع است و عدم برخورد با این قبح شکنی موجب تکرار و تداوم این گونه رفتار خواهد شد.

وی خطاب به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مبنی بر لزوم برخورد قانونی با مؤسسه فرهنگی و هنری برگزار کننده، عنوان کرد: باید از واگذاری اجرای چنین برنامه‏‌هایی به مؤسسه خاطی تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود و به دیگر مؤسسات دخیل در موضوع نیز اخطار کتبی مبنی بر لوزم رعایت مقررات شرعی و قانونی ارسال شود.

دادستان یزد در ادامه توجیه و اخطار به برگزارکنندگان و مشخصاً خوانندگان را خواستار شد و بیان کرد: باید نسبت به الزام رعایت حدود و مقررات، قبل از اجرا توجیه کامل صورت گیرد و بدیهی است در صورت تخلف از اجرای برنامه ‎ های آتی آنان در یزد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: کسی با شادی و تفریح مردم مخالف نیست اما شادی باید در چارچوب قوانین و توجه به شرایط عرفی و فرهنگی جامعه باشد. بافت مذهبی و فرهنگی استان دارالعباد یزد، هنجارشکنی و قبح ‎ زدایی در مسائل اجتماعی را بر نمی تابد و این گونه رفتار ‎ ها با واکنش تند مردم متدین و اقشار فرهیخته استان و بالتبع دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک