پرداخت مطالبات درمان بازنشستگان صندوق فولاد استان کرمان


پرداخت مطالبات درمان بازنشستگان صندوق فولاد استان کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از پرداخت بیش از 150 میلیارد ریال از مطالبات صندوق بازنشستگان فولاد استان به مراکز درمانی استان کرمان خبر داد.

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: صندوق بازنشستگی فولاد استان از سال ۹۲، بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی استان بدهکار و اخیرا به قراردادهای مراکز درمانی استان و عدم ارائه خدمات به بازنشستگان فولاد منجر شده است.

زاهدی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و نشست با رئیس جمهور، وزیر کار ورفاه اجتماعی و مدیران کشوری، بیش از یک سوم از طلب بازنشستگان فولاد به مراکز درمانی پرداخت و پیگیر پرداخت مابقی آن از سوی صندوق فولاد کشوری هستیم تا لغو قرارداد از سوی مراکز درمانی استان صورت نگیرد.

وی دررابطه با لایحه بودجه سال ۹۸ اظهار کرد: در این لایحه قرارگرفتن بازنشستگان فولاد در ردیف شماره ۷، همسان سازی و پرداخت حقوق، عیدی و مطالبات بازنشستگان فولاد اولویت اصلی برای بازنشستگان فولاد است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نشستی با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و با حضور روسای کانون‌های بازنشستگی فولاد کشور برگزار و مقرر گردید به مشکلات بازنشستگان فولاد در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه