دانلود انیمیشن پوکمون تو را انتخاب می کنم Pokemon the Movie I Choose You 2017 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن پوکمون تو را انتخاب می کنم Pokemon the Movie I Choose You 2017,دانلود انیمیشن پوکمون تو را انتخاب می کنم با دوبله فارسی, دانلود انیمیشن پوکمون تو را انتخاب می کنم, دانلود انیمیشن Pokemon the Movie I Choose You 2017 دوبله فارسی, دانلود انیمیشن 2018 دانلود انیمیشن دانلود انیمیشن دوبله فارسی

کیفیت Full HD 1080p – HD 720p – سانسور شده

دانلود انیمیشن پوکمون تو را انتخاب می کنم Pokemon the Movie I Choose You 2017 دوبله فارسی

این انیمیشن سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: انیمیشن پوکمون تو را انتخاب می کنم Pokemon the Movie I Choose You 2017

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 6.5 /10

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | انیمه

مخاطب: همه گروه های سنی

نوع : سینمایی

محصول: ژاپن

کارگردان: کنوهیکو یایاما

سال تولید: 2017 میلادی

زبان: دوبله فارسی

مدت زمان: 96 دقیقه

درباره انیمیشن:

«پوکمون: تو را انتخاب می‌کنم» انیمیشنی اکشن و ماجرایی محصول سال ۲۱۰۷ کشور ژاپن است. کارگردانی این فیلم برعهده «کنوهیکو یایاما» بوده‌است و گویندگانی چون «سارا ناتوکنی»، «ایکو اوتانی»، «کیت بریستول»، «کارتر کچکارت»، «راجر پارسونز» و «میشل ناتز» ر آن به صداپیشگی پرداخته‌اند. این فیلم دوازدهمین قسمت از سری «پوکمون» و اولین فیلم در عصر «ماه و خورشید» در این مجموعه است.

داستان انیمیشن:
«اش کچمن» از شهر پالت امروز ۱۰ ساله می‌شود و این بدان معنا است که او به اندازه کافی بزرگ شده تا یک تمرین دهنده «پوکمون» شود. «اش» رویاهای بزرگی در سر دارد اما…


راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .