خطرناک‌ترین اسلحه‌های کمری سال 2018 + تصاویر


خطرناک‌ترین اسلحه‌های کمری سال 2018 + تصاویر

اگر به شناخت اسلحه‌ها علاقه‌مند هستید، در این گزارش بهترین اسلحه‌های کمری 2018 را بشناسید.

خطرناک‌ترین اسلحه‌های کمری سال 2018 + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صنایع نظامی و محصولات مختلف آن طرفداران و دنبال‌کنندگان زیادی در جهان دارد. صنایع نظامی در سراسر جهان از جمله ارزشمندترین صنایع است و هزینه‌های هنگفتی را متوجه دولت‌ها در بیشتر نقاط جهان کرده است.

با توجه به تهدید‌های گوناگون که در شرایط امروزی جهان، کشور‌ها و ملت‌های مختلف را هدف قرار داده است تقریبا تمامی دولت‌ها و نیرو‌های نظامی در مناطق مختلف جهان به دنبال حفظ، توسعه و ارتقا صنایع نظامی خود هستند. کارآمدی صنایع نظامی در مناطق مختلف زمین و شرایط گوناگون آب و هوایی سبب شده است دولت‌های قدرتمند جهان هر ساله بخش بسیار زیادی از بودجه کشور خود را به صنایع نظامی و نیرو‌های مسلح اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: ۵ اسلحه کمری خطرناک سال ۲۰۱۸ +تصاویر

صنعت اسلحه‌های نظامی در جهان تنها محدود به نیرو‌های نظامی نیست و با وجود قوانین متفاوت در کشور‌های مختلف افراد مجاز به خرید و حمل اسلحه شخصی در برخی از این کشور‌ها هستند. به دلیل وجود علاقمندان فراوان به اسلحه در کشور‌های جهان سرمایه‌گذاران زیادی با سرمایه‌های وسیع در این صنعت مشغول فعالیت هستند و بازار گسترده‌ای را در جهان به وجود آورده‌اند.

اسلحه‌ها شکل‌ها و کاربرد‌های متفاوتی دارند و در زمین، آسمان و دریا به کارگیری می‌شوند. به عنوان مثال اسلحه‌های سنگین که تقریبا به صورت کامل در اختیار نیرو‌های نظامی و حکومت‌ها است بیشتر روی زمین به کارگیری می‌شوند. تانک و نفربر‌های سنگین از جمله این جنگ‌افزار‌های سنگین هستند. اما به علت محدودیت در عرضه و ساخت این نوع جنگ‌افزار‌های سنگین بازار گسترده‌ای برای آن‌ها بین افراد عادی وجود ندارد.

عدم وجود قوانین بازدارنده خرید و حمل اسلحه در برخی از کشور‌های غربی سبب بروز خشونت‌های افراط‌گرایانه در این کشور‌ها شده است. یکی از گسترده‌ترین و گران‌ترین بازار‌های سلاح در ایالات متحده آمریکا است. در حالی که هر روز اخبار تلخ و رعب‌آوری از کشته شدن شهروندان در اثر تیراندازی از آمریکا به سراسر جهان مخابره می‌شود و تا کنون بار‌ها اعتراضات گسترده‌ای برای جلوگیری از حمل سلاح توسط افراد عادی صورت گرفته است، ولی به دلیل وجود لابی‌های سنگین پشت بازار ارزشمند سلاح، دولتمردان آمریکایی تاکنون قادر نبوده‌اند این جریان خشن را متوقف سازند.

البته سلاح در صورت به کارگیری صحیح و تنها برای دفاع از جان و امنیت شهروندان آن‌هم توسط نیرو‌های نظامی نه تنها مضر نیست بلکه امری حیاتی و امنیت‌بخش است. هر ساله شرکت‌های بزرگ اسلحه‌سازی در جهان در پایان سال میلادی لیستی از بهترین اسلحه‌های ساخته شده در آن سال را منتشر می‌کنند. انتخاب بهترین اسلحه‌ها بر اساس ملاک‌ها و ویژگی‌های متفاوتی صورت می‌گیرد. در ادامه قصد داریم بهترین اسلحه‌های کمری ۲۰۱۸ را معرفی کنیم:

مهم‌ترین دلیل تولید اسلحه‌های کمری، کوچک و قابل حمل بودن آن‌ها است. همین ویژگی‌ها در کنار قیمت مناسب این نوع اسلحه، مشتریان زیادی را متقاعد به تهیه آن‌ها می‌سازد. قدرت مرگ آوری و دقیق بودن در هنگام نشانه گیری از جمله دیگر عوامل با اهمیتی است که مطمئنا خریداران اسلحه‌های کمری به آن دقت می‌کنند.

کلت ریولور ای‌سی‌آر- LCR Revolver

اگر طرفدار اسلحه‌های ریولور یا همان هفت تیر هستید کت LCR Revolver گزینه‌ای مناسب برای شما است. وزن پایین این اسحله مزیت بزرگی است که خریداران را برای حمل آن به زحمت زیادی نمی‌اندازد. LCR Revolver با کالیبرهای مختلفی تولید و عرضه شده است. انواع مختلف کالبیر این اسلحه عبارت است از: کالیبر 22 رایفل، 22 مگنوم، 237 مگنوم فدرال، 357 مگنوم، 38 ویژه و کالیبر 9 میلیمتری.

رنگ صورتی دسته این اسلحه جلوه‌ای خاص به آن بخشیده است. البته انتخاب این رنگ برای اسلحه از سوی سازندگان آن باعث شده است هر مشتری اسلحه‌ای به LCR Revolver تمایل پیدا نکند و تنها مشتریانی با سلیقه خاص برای تهیه آن اقدام کنند.

خطرناک‌ترین اسلحه‌های کمری سال 2018 + تصاویر

کلت کار پی‌ام۹ - Kahr PM9

ظاهر زیبای اسلحه Kahr PM9 که از فولاد ضد زنگ ساخته شده است سبب شده بسیاری از طرفداران دنیای سلاح علاقه خاصی به این اسلحه داشته باشند. خشاب این اسلحه ظرفیت هفت گلوله را دارد و مجهز به کالیبر 9 میلی‌متری است. کلت Kahr PM9 هم‌ چنین دارای ضامن اطمینان است تا از هرگونه خطر شلیک ناگهانی اسلحه جلوگیری کند.

این اسلحه 9 میلی‌متری بسیار دقیق است و در رقابت‌های بسیاری با شلیک دقیق به اهداف برنده شده است. ظاهر زیبا و کلاسیک این اسلحه به همراه قدرت بالای آن مشتریان بسیاری را متقاعد به خرید آن کرده است.

خطرناک‌ترین اسلحه‌های کمری سال 2018 + تصاویر

کلت گلاک ۴۲ - Glock 42

گلاک 42 نسبت به نسل‌های گذشته این اسلحه بسیار لاغر تر شده است و همین موضوع باعث واکنش علاقمندان این اسلحه شده است و گفته‌اند: انگار کلت گلاک رژیم غذایی گرفته است! این اسلحه در مقایسه با سایر اسلحه‌های کمری ضعیف‌تر است و طرافدارن گلاک برای خرید اسلحه‌ای قدرتمند می‌توانند گلاک 43 با کالیبر 9 میلی‌متری را تهیه کنند.

بسیاری از مجلات تخصصی سلاح در جهان از گلاک 42 با عنوان اسلحه‌ای قابل اعتماد و مناسب برای پنهان کردن زیر لباس یاد می‌کنند. با وجود قدرت پایین این اسلحه در مقایسه با سایر اسلحه‌های کمری یاد شده اما نام و آوازه گلاک بسیاری را مشتاق و طرافدار آن ساخته است.

خطرناک‌ترین اسلحه‌های کمری سال 2018 + تصاویر

کلت دیفندر ۴۵ ای‌سی‌پی- Defender .45 ACP Pistol

اگر با مهاجمی رو به رو شدید که در پشت خود اسلحه Defender .45 ACP Pistol پنهان کرده بود حتما قبل از اینکه او فرصت مناسب برای تیر‌اندازی را بیابد اقدام به خلع سلاح کنید و یا به هیچ‌ وجه در تیررس فرد مهاجم قرار نگیرید زیرا کلت دیفندر 45 دارای قدرت بسیار زیادی است و به شدت کشنده می‌باشد.

کلت دیفندر 45 در عین سبک و کوچک بودن مجهز به کالیبر 9 میلی‌متر است و به دلیل قدرت زیاد و وزن پایین طرفداران بسیاری را در سراسر جهان دارد.

خطرناک‌ترین اسلحه‌های کمری سال 2018 + تصاویر

کلت ریولور کبرا - Cobra Revolver

ساخت و تولید ریولورهای مشهور کبرا دوباره آغاز شد. مطمئنا بسیاری از مامورین بازنشسته پلیس در نقاط مختلف جهان با مشاهده این اسلحه به یاد گذشته‌ها می‌افتند. کبرا در گذشته اسلحه‌ای بسیار کاربردی و مفید بود و بیشتر در اختیار نیروهای پلیس قرار داشت. در کبرا جدید دستگیره لاستیکی جایگزین دستگیره‌های فلزی نسل گذشته شده است.

دستگیره لاستیکی باعث کاهش زیاد وزن اسلحه و حمل راحت‌تر آن شده است. وزن پایین، سرعت زیاد گلوله در زمان تیر‌اندازی و دقت بالا در کنار نام مطرح کبرا عواملی هستند که بسیاری از مشتریان سلاح را مجاب به خرید آن می‌کند.

خطرناک‌ترین اسلحه‌های کمری سال 2018 + تصاویر

گزارش از علیرضا باجلان

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حقوق ورودی موبایل‌های بالای 600 دلار ابلاغ شد