سناتور شومر: ترامپ نباید میلیونها آمریکایی را به گروگان بگیرد


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://www.iribnews.ir/)، رهبر جمهوری خواهان در مجلس...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، رهبر جمهوری خواهان در مجلس سنای آمریکا تصریح کرد ترامپ نباید میلیون‌ها آمریکایی را با کارهایش به گروگان بگیرد.
چاک شومر سناتور جمهوری خواه که رهبری هم حزبی هایش را در مجلس سنای آمریکا برعهده دارد پس از خروج از جلسه با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید در جمع خبرنگاران گفت: مسئله بسیار ساده است. ما باردیگر از رئیس جمهور خواستیم که میلیون‌ها آمریکایی و صد‌ها هزار کارگر را گروگان کار‌های خودش نکند. به او گفتیم که فعالیت بخش‌های تعطیل شده دولت ازسرگرفته شود و بعدا این گفتگوهایمان ادامه یابد. ما به رئیس جمهور گفتیم که لازم است فعالیت بخش‌های تعطیل دولت آغاز شود. ایشان مقاومت کرد. درواقع او گفت که می‌تواند فعالیت بخش‌هایی از دولت را برای مدت طولانی و ماه‌ها یا حتی سال‌ها تعطیل نگاه دارد. ما در این جلسه درباره مسائلی صحبت و بحث کردیم و همانطور که رئیس مجلس نمایندگان (نانسی پلوسی) گفته است برخی از این بحث‌ها پرمناقشه بود. بی تردید ما به بحث هایمان ادامه خواهیم داد. اما تازمانیکه فعالیت بخش‌های تعطیل شده دولتی از سرگرفته نشود، بسیار دشوار است که بتوانیم شاهد پیشرفتی در امور باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی