نوجوان ١4ساله به اشتباه مادرش را کشت


نوجوان ١4ساله به اشتباه مادرش را کشت

پسری نوجوان به صورت غیرعمد و ناخواسته با شلیک به مادرش، شیرازه زندگی‌شان را از هم پاشید.


شهرآرا آنلاین - ابوعطا | به گزارش شهرآرا، پسری چهارده‌ساله در روستای نوق از توابع شهرستان بجستان، پنجشنبه گذشته در حال جابه‌جایی و تمیز کردن سلاح شکاری بود که ناخواسته دستش به روی ماشه رفت و صدای هولناک شلیکی فضای خانه را تسخیر کرد.لحظاتی بعد صدای فریادهای زنی میان‌سال که از درد به خود می‌پیچید، صدای گلوله و ابهت آن را خاموش کرد و مشخص شد که گلوله سرکش، پس از فرار از دل اسلحه، به سر این زن که از قضا مادر همان پسر چهارده‌ساله بود، برخورد کرده است.در چند لحظه همه چیز به‌هم ریخت و پسرک غمگین و سردرگیربان گوشه‌ای کز کرده بود که دید مردانی سپیدپوش بر بالین مادرش حاضر شدند، اما چند لحظه بعد با تأسف سرتکان دادند و در میان واویلای اطرافیان از خانه‌ رفتند و پارچه‌ای سفید بر روی مادر کشیدند. مأموران که آمدند، پسرک همچنان در گوشه اتاق بود.

یکی اسلحه را از او گرفته بود و حالا اسلحه در دست یکی از مأموران بود که با اشاره اطرافیان به او نگاه می‌کرد. مأمور اسلحه را شکافت و با دقت درون آن را نگاه کرد. بعد هم در برگه‌ای چیزهایی نوشت و هر چند لحظه نگاهی به پسر نوجوان می‌کرد.

﷯جسد مادر را روی برانکاردی گذاشتند و از خانه بردند. مأموری که مسئول تکمیل پرونده بود در انتها نوشت: «‌این تیراندازی به صورت ناخواسته از سوی نوجوانان چهارده‌ساله (پسر متوفی) هنگام جابه‌جایی سلاح رخ داده است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟