اولین تصاویر لامبورگینی هوراکان 2020 منتشر شد


رسانه کلیک – اولین تصاویر از لامبورگینی هوراکان 2020 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. در این تصاویر چراغ جلوی این خودروی سوپراسپرت مشخص شده است. لامبورگینی در حال توسعه نسل آینده اونتادور بوده و همچنین خودروی اوروس، یکی از بهترین خودروهای SUV را روانه بازار کرده است (خودروی جایگزین لامبورگینی اونتادور سال 2020 از راه می […] نوشته اولین تصاویر...

رسانه کلیک – اولین تصاویر از لامبورگینی هوراکان 2020 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. در این تصاویر چراغ جلوی این خودروی سوپراسپرت مشخص شده است.

لامبورگینی در حال توسعه نسل آینده اونتادور بوده و همچنین خودروی اوروس، یکی از بهترین خودروهای SUV را روانه بازار کرده است (خودروی جایگزین لامبورگینی اونتادور سال 2020 از راه می رسد). علاوه بر این محصولات، این کمپانی ایتالیایی امسال از یک هایپرکار برقی با کدنام LB48H نیز رونمایی می کند.

چند سالی از ورود لامبورگینی هوراکان به بازار می گذرد و این شرکت باید نمونه فیس لیفت آن را به تولید برساند. به تازگی تصاویر لامبورگینی هوراکان 2020 در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

به نظر می رسد لامبورگینی قصد دارد تغییراتی را در ظاهر این خودروی 10 سیلندر خود اعمال کند تا طراحی خشن تری داشته باشد و همچنین آیرودینامیک آن بهبود پیدا کند.

اولین تصاویر لامبورگینی هوراکان 2020 منتشر شد

این خودرو در دو نمونه مجهز به سیستم چهار چرخ محرک و محور عقب روانه بازار می شود. به احتمال زیاد قدرت تولیدی موتور تنفس طبیعی 5.2 لیتری لامبورگینی هوراکان 2020 در مقایسه با نسل کنونی افزایش پیدا می کند.

به تازگی نسخه فیس لیفت آئودی R8 معرفی شده است. این خودرو نیز از موتور 10 سیلندر تنفس طبیعی بهره می برد که قدرت آن در مقایسه با گذشته افزایش پیدا کرده است.

انتظار می رود قدرت تولیدی موتور این خودروها نزدیک به 10 اسب بخار افزایش پیدا کند. لامبورگینی هوراکان 2020 با مدل های LP620-4 و LP590-2 روانه بازار می شود.

اولین تصاویر لامبورگینی هوراکان 2020 منتشر شد

گفته می شود نسخه فیس لیفت لامبورگینی اوراکان در فضای داخلی خود تغییراتی را تجربه می کند که برای مثال می توان به استفاده از یک نمایشگر لمسی مشابه با محصولات تسلا در کنسول مرکزی این خودروی سوپراسپرت اشاره کرد.

علاوه بر این تغییرات، شاهد بهبود در سیستم تعلیق این خودرو نیز خواهیم بود. به احتمال زیاد قیمت این خودرو در مقایسه با نسل کنونی آن یکسان است.

Source: motor1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !