رفتارها و ترس های مردان خشن هالیوود در واقعیت!


رفتارها و ترس های مردان خشن هالیوود در واقعیت!

قهرمان‌هایی که با بداخلاقی‌ها و رفتار‌های خشن مردانه دل تماشاچی‌ها را می‌برند، معمولا در دنیای…

قهرمان‌هایی که با بداخلاقی‌ها و رفتار‌های خشن مردانه دل تماشاچی‌ها را می‌برند، معمولا در دنیای واقعی با آنچه روی پرده‌ی سینما می‌بینیم از زمین تا آسمان فرق می‌کنند و خوب این اصلا چیز بدی هم نیست

هنرپیشه هایی که در واقعیت زیاد هم خشن نیستند!

تعداد هنرپیشه هایی که با بازی در نقش قهرمان همه چیز تمام فیلم ها پول زیادی به جیب می زنند خیلی زیاد است.آنها نمونه ی مدرن و سینمایی گلادیاتورهای رم باستان یا خدایان شکست ناپذیر المپیک در اسطوره های یونان هستند، آدم های خوب و بدون نقصی که با ژست های دلبرانه آدم بدها، آدم فضایی ها و تروریست ها را شکست می دهند و نظم و آرامش را به دنیایی که در آستانه ی از هم پاشیدن قرار گرفته است باز می گردانند، اما تعداد قهرمان های خشن و بداخلاق فیلم های اکشن که مثل «آرنولد شوارتزنگر» یا «چاک نوریس»، می توانند با دست های خالی و بعضی وقت ها با هم با به کار گرفتن کمی مهمات و چند اسلحه در برابر یک ارتش ایستادگی کنند خیلی هم زیاد نیست.

با این همه، نباید فراموش کنیم که این قهرمان هایی که با همین بداخلاقی ها و رفتارهای خشن مردانه دل تماشاچی ها را می برند، معمولا در دنیای واقعی با آنچه روی پرده ی سینما می بینیم از زمین تا آسمان فرق می کنند و خوب این اصلا چیز بدی هم نیست! در ادامه ی این مطلب چند تا از این خشن های دوست داشتنی را به شما معرفی می کنیم.

روی دیگر «وین دیزل»

شاید بشود گفت وین دیزل یکی از بزرگ ترین قهرمان های فیلم های اکشن قرن بیست و یک است. او بازی در سری فیلم های «ریدیک»، مجموعه فیلم های محبوب «سریع و خشمگین»، «تریپل ایکس» و «نگهبانان کهکشان» را در کارنامه ی خود دارد که در همه ی آنها نقش های کاملا خشنی دارد و مدام در حال تعقیب و گریز و کتک زدن ضدقهرمان های بخت برگشته است.

رفتارها و ترس های مردان خشن هالیوود در واقعیت!
وین دیزل

حتی اسم او هم طوری است که انگار از داخل یکی از همین فیلم های اکشن درآمده است، اما پای حرف خودش که بنشینید می گوید این قهرمان همیشگی در زندگی واقعی اش شخصی کاملا متفاوت است و اوقات فراقتش را با تحقیق و مطالعه در مورد موضوعات مورد علاقه ی خود می گذراند (تازه، اسم واقعی اش هم مارک سینکلر است، نه وین دیزل!). او عاشق کتاب های جی.آر.تالکین، نویسنده ی «ارباب حلقه ها» است.

از ولورین تا بازی در فیلم های موزیکال

وقتی «هیو جکمن» در سال 2000 برای اولین بار درنقش «ولورین» در فیلم «مردان ایکس» حضور پیدا کرد، کسی این هنرپیشه ی استرالیایی را زیاد نمی شناخت اما او بهترین گزینه ی ممکن برای بازی در نقش ولورین بود و با چنان تبحری ایفای نقش می کرد که جدا کردن شخصیتش در فیلم از شخصیت او در دنیای واقعی کاری غیر ممکن به نظر می رسید.

رفتارها و ترس های مردان خشن هالیوود در واقعیت!
هیو جکمن

این هنرنمایی خیره کننده باعث شده است که خیلی ها جکمن را با نامی به غیر از ولورین نشناسند، اما زمانی که آن پنجه های فولادین را کنار می گذارد از آنهایی است که عاشق رقص و آواز هستند و روی هر صحنه ای که برود همه را به تحسین وامی دارد. او با بازی در فیلم موزیکال «The Boy From Oz» برنده ی جایزه ی تونی شده است و چندین بار مجری این مراسم هم بوده است.

«سموئل ال. جکسون» و عشق گلف

او تنها یک هنرپیشه ی پرکار نیست، بلکه به طور خارق العاده ای موفق نیز هست. جکسون در فیلم های زیادی از جمله «شگفت انگیزها»، «انتقام جویان» کمپانی مارول، پارک ژوراسیک و چند تا از پیش درآمدهای «جنگ ستارگان» ایفای نقش کرده است و همین باعث شده است که او طبق یکی از لیست های رده بندی سال 2018 با درآمد 5.7 میلیارد دلار پردرآمدترین هنرپیشه در ایالات متحده ی آمریکا باشد.

رفتارها و ترس های مردان خشن هالیوود در واقعیت!
سموئل ال. جکسون

جکسون در فیلم هایش معمولا با رفتار جدی و سرسختانه و نگاه خیره ی تهدید آمیزش شناخته شده است، اما در زندگی واقعی او هیچ چیزی به غیر از گلف بازی کردن نمی خواهد! ساموئل ال. جکسون حتی در قراردادهای کاری اش هم این شرط را قید می کند که باید دو روز در هفته وقت آزاد داشته باشد تا بتواند سری به زمین گلف بزند.

«سیلوستر استالونه» احمق نیست!

بیش از چهل سال است که سیلوستر استالونه با بازی در انواع مختلف فیلم های سینمایی، از فیلم های پلیسی مثل «تانگو و کش» گرفته تا درام هایی مثل «سرزمین پلیس ها» و حتی فیلم های کمدی غیر قابل تحملی مثل «ایست! وگرنه مادرم شلیک می کند»، علاقمندان به سینما را سرگرم کرده است. با این همه، منبع درآمد اصلی او بازی در فیلم های اکشن و ایفای نقش قهرمان های قوی هیکلی مانند «راکی»، «رامبو» و «کبری» بوده است.

رفتارها و ترس های مردان خشن هالیوود در واقعیت!
سیلوستر استالونه

شاید صدا و لحن صحبت کردن سیلوستر این تصور را در شما ایجاد کند که زیاد باهوش نیست، اما چطور ممکن است یک احمق بتواند در عرض سه روز و نیم داستان فیلم «راکی» را بنویسد؟ فیلم فوق العاده ای که در سال 1977 نامزد دریافت جایزه ی اسکار شده است؟ در واقع این راکی بود که استالونه را به یک اسطوره تبدیل کرد!

«تام هاردی» را زیاد نمی شناسید

تام هاردی از آن دسته هنرپیشه های فیلم های اکشن است که باب میل قشر متفکر و روشن فکر هم هست و با بازی در نقش آدم های عجیب و تبهکارهای دیوانه در فیلم های پرماجرا و سرشار از هیجانی مانند «مکس دیوانه»، «شوالیه ی سیاه برمی خیزد» و «ونوم» خودش را به عنوان یکی از بهترین ها در ذهن سینما دوستان جا انداخته است. با این همه، تام در دنیای واقعی به جز آن همه عضله و بدن ماهیچه ای هیچ نقطه مشترکی با نقش های خود ندارد.

رفتارها و ترس های مردان خشن هالیوود در واقعیت!
تام هاردی

اگر می خواهید تام واقعی را ببینید شاید بهتر باشد به دنبال اجرای او در برنامه ی «قصه های قبل از خواب سیبیبی» بروید. مردی که با مهربانی سگش را در بغل گرفته و در برنامه کودک برای بچه ها کتاب داستان می خواند به تام هاردی واقعی شباهت بیشتری دارد. او پیش از دوران اوج خود، روی صحنه ی تئاتر هم موفقیت های زیادی را به دست آورده است.

«لیام نیسون»، حتی احساساتی تر از شما

با وجود اینکه او سال هاست در زمینه ی بازیگری فعالیت می کند با بازی در مجموعه فیلم های «ربوده شده» بود که لیام نیسون به عنوان یک آدم بی اعصاب که نباید با او درگیر شد در ذهن های ما جا افتاد. خونسردی حساب شده ی او و روش های منحصر بفردش در نابودی جنایتکاران حال و هوای یک «جیمز باند» مدرن را به او داد که بینندگان فیلم هایش عاشقش بودند و وقتی صدای خش دارش هم به این ترکیب اضافه می شد مقاومت در برابر او ممکن نبود.

رفتارها و ترس های مردان خشن هالیوود در واقعیت!
لیام نیسون

با تمام اینها، در دنیای واقعی اگر عزیزترین چیزهایش را هم در یک جای خیلی بلند بگذارید او دیگر به سراغ آنها نخواهد رفت! نیسون به شدت از ارتفاع وحشت دارد. لیام بسیار احساساتی تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. او بین سال های 2009 تا 2014 برای اینکه سوگواری بیش از اندازه برای همسرش، «ناتاشا ریچاردسون»، پسرهایش را اذیت نکند به کار کردن پناه برده و در بیش از بیست فیلم بازی کرد!

«جیسون استیتهام»، استاد شیرجه زدن

این آقای اخمو و کم حرف نماینده ی نسل جدیدی از قهرمان های فیلم اکشن است: ورزشکار و عضله ای است، اما برعکس امثال استالونه و شوارتزنگر بدنش آن حالت کمیک پوشیده شده از ماهیچه را ندارد. او سریع و چابک است، ولی در عین حال قوی و بسیار خشن نیز هست و این ویژگی ها را می توان در فیلم هایی مانند «کرانک» و «ترانسپورتر» به وضوح دید.

رفتارها و ترس های مردان خشن هالیوود در واقعیت!
جیسون استیتهام

استیتهام قبل از اینکه موهایش را کچل کند و این ژست خشن را به خود بگیرد یک ورزشکار در سطح جهانی بوده است، اما نه آن ورزش هایی که ممکن است شما انتظار داشته باشید. او نه کشتی گیر بوده، نه بوکسور، حتی فوتبال آمریکایی هم بازی نمی کرده است. ورزش استیتهام در دوره ی جوانی «شیرجه» بوده است و مدال های زیادی را هم در این زمینه کسب کرده و دوازده سال عضو تیم ملی شناس انگلستان بوده است. تازه، بعد از خداحافظی از دنیای ورزش هم برای مدتی کار مدلینگ انجام داده است.

«تری کروس»، هنرمندی که برای عدالت می جنگد

تری کروس از آن آدم هایی است که با عضله هایش شما را شگفت زده می کند و فیزیک فوق العاده ش او را به بخشی جدانشدنی از دنیای فیلم های اکشن تبدیل می کند و در فیلم هایی از جمله «بی مصرف ها» و سریال پلیسی «بروکلین نه-نه» نشان داده است که خوب بلد است چطور این عضله ها را به کار بگیرد! این بازیکن سابق فوتبال آمریکایی شاید در ظاهر خیلی خشن و حتی تا حدودی زمخت به نظر برسد، اما باور نخواهید کرد که در واقع یک هنرمند تمام عیار است که برنده ی بورسیه ی رشته ی هنر در کالج شده و مدتی هم در زمینه ی طراحی پیش طرح اتاق دادگاه فعالیت می کرده است.

رفتارها و ترس های مردان خشن هالیوود در واقعیت!
تری کروس

او حتی در جنبش «من هم همینطور» شرکت کرده و در کنار سایر قربانیان آزارهای جنسی در هالیوود ایستاده است تا با تعرضات جنسی در دنیای رسانه مبارزه کند.


بیشتر بدانید : ستاره های زیبای هالیوود با گریم زشت/ از نیکول کیدمن تا شارلیز ترون + تصاویر

بیشتر بدانید : عجیب ترین ستاره هالیوود که با اتوبوس و مترو رفت و آمد می کند! + عکس

بیشتر بدانید : هالیوودی های باهوشی که در اوج شهرت درس می خواندند!

بیشتر بدانید : کودکی سخت و باور نکردنی ستاره های هالیوود!



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: زندگی ایده آل


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی