عکس ؛ جدایی هافبک آبی پوشان پایتخت قطعی شد؟


عکس ؛ جدایی هافبک آبی پوشان پایتخت قطعی شد؟

نیمکت نشینی های متوالی و به پایان رسیدن قرارداد سسک فابرگاس با باشگاه چلسی در پایان فصل، باعث شده اخبار زیادی در مورد جدایی این هافبک خلاق منتشر شود و خداحافظی او با هواداران چلسی پس از تساوی خانگی دیشب مقابل ساتهمپتون، این شایعات را تقریبا به مرز واقعیت رسانده است. فابرگس دیشب و در پایان مسابقه دقایقی در زمین باقی مانده و به ابراز احساسات...

عکس ؛ جدایی هافبک آبی پوشان پایتخت قطعی شد؟

فابرگاس بعد از دیدار با ساوتهمپتون با هواداران چلسی وداع کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۷
عکس ؛ جدایی هافبک آبی پوشان پایتخت قطعی شد؟

سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی چلسی، دیشب و بعد از دیدار با ساوتهمپتون به نوعی با هواداران این تیم وداع کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمکت نشینی های متوالی و به پایان رسیدن قرارداد سسک فابرگاس با باشگاه چلسی در پایان فصل، باعث شده اخبار زیادی در مورد جدایی این هافبک خلاق منتشر شود و خداحافظی او با هواداران چلسی پس از تساوی خانگی دیشب مقابل ساتهمپتون، این شایعات را تقریبا به مرز واقعیت رسانده است.

فابرگس دیشب و در پایان مسابقه دقایقی در زمین باقی مانده و به ابراز احساسات هواداران چلسی پاسخ داد. وی همچنین ساعتی بعد در صفحه رسمی خود نوشت:

“۵۰۰ بازی در فوتبال انگلیس، بهترین و رقابتی ترین فوتبال جهان، چه مسیری! رویای شیرینی با رسیدن به چنین کارنامه ای تعبیر شد. یک لحظه غرورآمیز دیگر در کارنامه من، من شنبه همه شما را در استمفوردبریج خواهم دید.”

به نظر می رسد دیدار هفته بعد در جام اتحادیه برابر ناتینگهام فارست، آخرین بازی فابرگاس با لباس چلسی باشد و طبق اخبار، بعد از این دیدار وی راهی موناکو تحت هدایت تیری آنری خواهد شد.

عکس ؛ جدایی هافبک آبی پوشان پایتخت قطعی شد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد