محمد تقوی با دو فوق ستاره خارجی به تراکتورسازی آمد!


بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام آنتونی استوکس ستاره ایرلندی تراکتورسازی به تبریز برگشت تا کارش را با این باشگاه از سر بگیرد. استو‌کس که با مسئولان باشگاه تراکتورسازی به مشکل خورده بود، بعد از جلسه ای که هفته گذشته با محمد تقوی در انگلیس برگزار کرد، برای بازگشت به جمع سرخپوشان تبریزی به توافق رسید. این مهاجم ایرلندی بعد از توافق با مسئولان...

محمد تقوی با دو فوق ستاره خارجی به تراکتورسازی آمد!

تقوی ، استوکس و سوگیتا بامداد پنجشنبه به فرودگاه شهید مدنی تبریز رسیدند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۵
محمد تقوی با دو فوق ستاره خارجی به تراکتورسازی آمد!

سرمربی و دو بازیکن خارجی تراکتورسازی بامداد پنجشنبه به فرودگاه شهید مدنی تبریز رسیدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام آنتونی استوکس ستاره ایرلندی تراکتورسازی به تبریز برگشت تا کارش را با این باشگاه از سر بگیرد.

استو‌کس که با مسئولان باشگاه تراکتورسازی به مشکل خورده بود، بعد از جلسه ای که هفته گذشته با محمد تقوی در انگلیس برگزار کرد، برای بازگشت به جمع سرخپوشان تبریزی به توافق رسید. این مهاجم ایرلندی بعد از توافق با مسئولان باشگاه برای بازگشت، چهارشنبه شب همراه با محمد تقوی از بیرمنگام انگلیس به سمت تبریز حرکت کردند که بعد از توقف کوتاه در استانبول ترکیه بامداد پنجشنبه به ایران رسیدند.

نکته قابل توجه استقبال پرتعداد پرشورها از استو‌کس و تقوی بود. هواداران تراکتورسازی که به فرودگاه شهیدمدنی تبریز رفته بودند، از بازگشت استو‌کس هیجان زده شدند و به او خوشامد گفتند.

همچنین یوکیا سوگیتا ستاره ژاپنی تراکتورسازی نیز که چند روزی با کسب اجازه از کادرفنی به مرخصی رفته بود، همراه با استوکس و تقوی از استانبول به تبریز برگشت و قرار است سرمربی و دو خارجی سرخپوشان از عصر پنجشنبه کارشان را با این تیم سر بگیرند.

با بازگشت استوکس هواداران تراکتورسازی امیدوار شده اند بسیاری از مشکلات این تیم در خط حمله حل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی