بیوگرافی و عکس های مانی رحمانی بازیگر


بیوگرافی و عکس های مانی رحمانی بازیگر بیوگرافی مانی رحمانی مانی رحمانی متولد 12 اردیبهشت سال 1383 است. او در تهران در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد و از وقتی به 4 سالگی رسید علاقه‌اش را به بازیگری نشان داد. همین هم باعث شد او در کودکی در یک دفتر سینمایی تست بدهد و به […] نوشته بیوگرافی و عکس های مانی رحمانی بازیگر اولین بار در مجله اینترنتی حرف...

بیوگرافی و عکس های مانی رحمانی بازیگر

بیوگرافی مانی رحمانی

مانی رحمانی متولد ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۸۳ است. او در تهران در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد و از وقتی به ۴ سالگی رسید علاقه‌اش را به بازیگری نشان داد.

همین هم باعث شد او در کودکی در یک دفتر سینمایی تست بدهد و به عنوان هنرور انتخاب شود. بعد از آن رحمانی وارد دنیای بازیگری شد البته ابتدا در دو کار به عنوان هنرور حضور داشت.

رحمانی بازیگری است که با وجود سن کم تاکنون در بیش از ۲۰ سریال و فیلم سینمایی حضور داشته و توانسته خودش را به عنوان بازیگری کاربلد مطرح کند.

اولین بار در سال ۱۳۸۶ با سریال روزگار قریب جلوی دوربین رفت.

بیوگرافی و عکس های مانی رحمانی بازیگر

نقش نوجوانی جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۲

جواد جوادی یکی از شخصیت‌های اصلی سریال بچه مهندس است که در فصل دوم این سریال شاهد دوران نوجوانی او هستیم. مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کند.

سال ۱۳۹۴ برای مانی رحمانی سال سرنوشت ساز و پر کاری بود. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد.

آثار مهم مانی رحمانی در این سال، بازیگری در سریال نفس گرم به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم به کارگردانی حمیدرضا قربانی محسوب می‌شود.

خاطره جالب مانی از سریال زیر لب بشمار

یکی از خاطرات جالب مانی رحمانی مربوط به سریال زیر لب بشمار است. او می‌گوید: در قسمت فلش بک های وحید من پایم باید میلنگید و من نمیتونستم پامو خوب بگذارم زمین و اقای شهروان برای این که کار طبیعی تر بشود یک سنگ ریزی کف پای من گذاشت تا نتوانم پایم را خوب بگذارم زمین. من خیلی درد کشیدم در آن سرما سختم بود. اشکم درآمد و اقای شهروان گفت اشکال ندارد این سختی ها را میکشی و در موقع پخش فیلم خودت می‌بینی چقدر خوب شده.

اولین حضور مانی در جشنواره با فیلم خیال نقش

مانی رحمانی در سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به‌عنوان بازیگر فیلم سینمایی «خیال نقش» به کارگردانی احمد فیضی حضور داشت. او درباره این فیلم گفت: با اینکه پیش از این در فیلم های حوزه سینمای کودک و نوجوان کار کرده ام ولی «خیال نقش» اولین فیلمی است که با آن در یک جشنواره فیلم حضور دارم.

رحمانی با اشاره به داستان فیلم «خیال نقش» بیان کرد: این فیلم داستان پسربچه ای است که پدر ندارد و تمام مشکلات زندگی روی دوش او است و حضور در بازار کار باعث می شود که کودکی را فراموش کرده و خیلی زود بزرگ شود.

بیوگرافی و عکس های مانی رحمانی بازیگر

هدف مانی در آینده

مانی رحمانی قصد دارد به بازیگری ادامه بدهد اما یکی از مشکلات پیش رویش رسیدن به سن بلوغ است. او می‌گوید:مهمترین مشکل ما این است که بازیگران کودک و نوجوان با رسیدن به سن بلوغ به دلیل تغییراتی که در آنها رخ می دهد در سینما کار نمی کنند و بزرگترین مشکل ما به عنوان بازیگر در این حوزه این است. فکر می کنم که اگر در آینده بتوانم این مساله را پشت سر بگذرانم احتمالاً در سینما فعالیت خود را ادامه دهم البته دوست دارم به عنوان رشته تحصیلی کارگردانی بخوانم ودر کنار آن بازیگری را نیز ادامه دهم.

شخصیت مذهبی مانی

مانی شخصیتی مذهبی دارد و در جلسات مذهبی به صورت مرتب شرکت می‌کند. او همچنین همیشه به شهدا نیز ادای دین می‌کند.

رحمانی که در جشنواره فیلم کودک پیراهن منقش به شهید حسین فهمیده بر تن کرده، در این باره گفته بود: شهید حسین فهمیده، در زمان شهادتش هم سن ما نوجوانان بود و من نیز به شهیدان وطنم علاقه خاصی دارم. با شنیدن داستان‌ رشادت‌های آن‌ها، احساساتی می‌شوم و خاطرات آن بزرگان برای من غرورآفرین است.اگر رشادت‌های شهدا نبود، هم‌اکنون و با خیال راحت مشغول به تماشای فیلم نبودیم و امنیت خود را مدیون شهدا هستیم، باید در همچنین جشنواره‌هایی یاد شهدا را زنده کرد.

عکس های مانی رحمانی

بیوگرافی و عکس های مانی رحمانی بازیگر

بیوگرافی و عکس های مانی رحمانی بازیگر

بیوگرافی و عکس های مانی رحمانی بازیگر

بیوگرافی و عکس های مانی رحمانی بازیگر

بیوگرافی و عکس های مانی رحمانی بازیگر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !