مهاجم پیشین استقلال همزمان با سه تیم مختلف به توافق رسیده است!


روز گذشته انتشار عکسی از جاسم کرار مهاجم پیشین استقلال در حال امضای قرارداد با الشرطه صدرنشین لیگ عراق با این خبر همراه بود که هافبک صنعت نفت آبادان با این تیم عراقی تمام کرده است. اما امروز بعد از انتشار این خبر دو باشگاه عراقی دیگر مدعی شده اند که جاسم کرار با آن ها به توافق رسیده است. الزورا و النجف دو تیم دیگری هستند که ادعا دارند با کرار...

مهاجم پیشین استقلال همزمان با سه تیم مختلف به توافق رسیده است!

سه تیم عراقی مدعی جاسم کرار شدند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ | ۲۲:۰۹
مهاجم پیشین استقلال همزمان با سه تیم مختلف به توافق رسیده است!

مهاجم عراقی تیم صنعت نفت آبادان در تعطیلات نیم فصل به کشورش بازگشته و حالا خبر می رسد که او همزمان با سه تیم مختلف کشورش به توافق رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته انتشار عکسی از جاسم کرار مهاجم پیشین استقلال در حال امضای قرارداد با الشرطه صدرنشین لیگ عراق با این خبر همراه بود که هافبک صنعت نفت آبادان با این تیم عراقی تمام کرده است. اما امروز بعد از انتشار این خبر دو باشگاه عراقی دیگر مدعی شده اند که جاسم کرار با آن ها به توافق رسیده است. الزورا و النجف دو تیم دیگری هستند که ادعا دارند با کرار قرارداد بسته اند.

نکته جالب اما اینجا است که باشگاه صنعت نفت آبادان که کرار یک فصل و نیم گذشته را در آن بازی کرده است هنوز هیچ اظهار نظر رسمی در این رابطه نکرده است. تنها چند روز قبل این خبر از باشگاه نفت بیرون آمد که تیم هایی که این بازیکن را می خواهند باید ۲۰۰ هزاردلار به آبادانی ها بپردازند. حالا که ماجرای کرار کمی پیچیده شده است و در روزهای آینده باید منتظر خبرهای جالب تری هم باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا