آلبوم آذری هاردادی یاریم از جلال فرجیان منتشر شد


آلبوم هاردادی یاریم از جلال فرجیان، پس از آلبوم سن سیز یاشامارام، به عنوان دومین اثر رسمی او و در قالب 7 قطعه به اجرا در آمده است. نوشته آلبوم آذری هاردادی یاریم از جلال فرجیان منتشر شد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

آلبوم آذری هاردادی یاریم از جلال فرجیان منتشر شدآلبوم آذری هاردادی یاریم از جلال فرجیان منتشر شدآلبوم آذری هاردادی یاریم از جلال فرجیان، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری طنین آوای طوفان منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم هاردادی یاریم از جلال فرجیان، به عنوان دومین اثر رسمی او و در قالب ۷ قطعه به نام های «آددیم آددیم دوشدوم بو سودایا»، «سنه قوربان اولوم اوزوم»، «گئل یوخوما»، «منی درده سالان یار»، «هارا مارالی سان»، «هاردادی یاریم» و «یاشامارام» منتشر می شود.

پیش از این اثر، آلبوم سن سیز یاشامارام از این خواننده منتشر شده است و این بار آلبومی متنوع از آهنگ‌های شاد آذری از او در دسترس مخاطبان قرار می گیرد. کیفیت ضبط، تنظیم و نوازندگی آهنگها بسیار خوب و تاثیرگذار است. بیشتر قطعات توسط دو هنرمند آذری زبان از کشور آذربایجان تنظیم شده‌اند و بیشتر ملودی‌ها برداشتی از آثار فولکلور است.

شایان ذکر است که آلبوم هاردادی یاریم از جلال فرجیان، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری طنین آوای طوفان منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد