ماشین کنترلی ، اسکوتر برقی یا پلی استیشن؟


رپورتاژ آگهی / ماشین کنترلی ، اسکوتر برقی و پلی استیشن از جمله واژگانی هستند که این روز ها در کنار تفریح های مدرن و بدون محدودیت سنی بکار می روند.

زمان نزدیک شدن به تعطیلات عید نوروز، تابستان و یا یک جشن تولد در صورت تمایل به هدیه دادن به یکی از دوستان و یا عزیزان خود دغدغه هایی از جمله نوع هدیه همچنین سازگاری با روحیات فرد یا قیمت کالای مورد نظر با بودجه ما بسیار قابل اهمیت می باشد و یا در مواردی علاقیات شخصی، ما را نیز به سمت بررسی و تهیه یک سرگرمی جدید برای مصارف شخصی خود سوق می دهد. در این بین تنوع بی شمار اجناس موجود در بازار با قابلیت و کیفیت های متنوع و همچنین دامنه قیمت وسیع، خود باعث ایجاد سردرگمی بیشتر می شود که در این بین انواع ماشین کنترلی ، اسکوتر هوشمند و کنسول های بازی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

ماشین کنترلی

برای ایجاد سرگرمی و هیجان می توان از اجناسی که با تمام سلیقه ها هماهنگ است و شامل محدودیت سنی نیز نمی باشد و همچنین کاربردی هستند استفاده نمود که شامل تفریح های رادیو کنترلی از جمله انواع ماشین کنترلی، پهپاد و قایق کنترلی می باشند.

ماشین های رادیو کنترلی حرفه ای که اصطلاحا ماشین آرسی و یا RC CAR نیز نامیده میشوند دارای علاقه مندان خاص خود بوده که هر روزه بر تعداد آنها نیز افزوده میگردد. سهولت استفاده، هیجان بالا، عدم محدودیت سنی، هزینه نگهداری معقول از جمله مزایای این نوع سرگرمی است که باعث افزایش محبوبیت ماشین های کنترلی حرفه ای گردیده.

ماشین کنترلی ، اسکوتر برقی یا پلی استیشن؟

خرید ماشین کنترلی حرفه ای

از جمله مزایای تهیه ماشین کنترلی آرسی به عنوان هدیه برای یک دوست و یا استفاده شخصی، پر کردن اوقات فراقت و ایجاد شادی همچنین ایجاد هیجان بسیار زیاد است.

نظر به تنوع فراوان انواع وسایل رادیو کنترلی مانند ماشین آرسی و یا اسکوتر برقی نیاز به تحقیق و شناخت این سبک وسایل تفریحی می باشد تا با صرف کمترین مبلغ از وجود بهترین کالا با راندمان مطلوب و خدمات پس از فروش واقعی برخوردار شویم.

خرید ماشین کنترلی آرسی نیازمند آشنایی با ساختار و دسته بندی های آن می باشد. ماشین کنترلی حرفه ای که ماشین آرسی نیز نامیده می شوند دارای ساختاری شبیه به خودرو های واقعی است و خود شامل سبک ها و دسته بندی های متنوعی بر اساس ابعاد، قابلیت های حرکتی و نوع پیشرانه می باشند که برای شناخت بهتر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ماشین کنترلی آرسی سوختی با پیشرانه نیترو و بنزینی ماشین کنترلی شارژی با پیشرانه موتور الکتریکی براش و براشلس

هر یک نیز با توجه به قابلیت حرکت و پیمودن مسیر و نوع سطح زمین دارای گروه های متنوعی هستند.

ماشین کنترلی آفرود مناسب و طراحی شده برای مسیر های نا هموار و خاکی ماشین کنترلی آنرود ویژه مسیر های کاملا صاف همچون آسفالت و پیست های مخصوص آرسی کار

جدا از این تقسیم بندی های بسیار مهم ابعاد نیز بر کارایی و قابلیت های ماشین کنترلی موثر می باشد که با نام اسکیل / مقیاس سنجیده می شود.

مثال: ماشین رادیو کنترلی الکتریکی آفرود در مقیاس 1/10. که به معنای یک ماشین کنترلی با موتور الکتریکی مناسب برای مسیر های خاکی و ناهموار در مقیاس 1 به 10 می باشد به این معنا که در صورت بزرگ نمایی 10 برابری ماشین اسباب بازی با سایز واقعی برابر خواهد شد. بنابر این ماشین آرسی مقیاس 1/5 تنها 5 برابر کوچک تر ار نمونه واقعی خود می باشد. برای مثال ماشین آرسی مقیاس 1/10 با طول 40 سانتی متر 10 بار کوچک تر از نمونه واقعی خود است، در نتیجه نمونه واقعی 400 سانتی متر معادل 4 متر می باشد.

در کنار مشخصات فوق تولید کننده این سبک اسباب بازی نیز دارای اهمیت فراوان است که ارتباط مستقیم بر کیفیت، خدمات پس از فروش و قیمت کالا دارد.

در بازار ماشین های کنترلی برند هایی همچون کیوشو، ترکسس، اچ پی آی، روان اسپرت، دبلیو ال تویز ، تامیا و موارد دیگر با کیفیت مطلوب وجود و دارای طرفداران زیادی هستند.

ماشین کنترلی ، اسکوتر برقی یا پلی استیشن؟

اسکوتر برقی

همانگونه که پیشتر توضیح داده شد نوع دیگری از تفریح مناسب برای یک فرد و یا گروه از دوستان استفاده از اسکوتر برقی هوشمند است که خودران، هاور برد و یا Smart Scooterنیز نامیده میشود. اسکوتر برقی نوعی خودران مناسب برای حمل و نقل فردی در مسیر های شهری و یا ناهموار ( در صورت تهیه مدل های تخصصی اسکوتر آفرود) می باشد. کاربرد اسکوتر برقی تفریح و یا جابجایی است.

اسکوتر های هوشمند اغلب از موتور الکتریکی براشلس جهت حرکت استفاده میکنند و در سبک های مختلف و سایز های گوناگونی دسته بندی می شوند.

بیشتر اسکوتر برقی های موجود در بازار دارای دو چرخ در طرفین می باشند ولی بسیاری از برند های اسمارت اسکوتر دارای تولیداتی با یک چرخ با نام مونو ویل (Mono Wheel) هستند که بر اساس طراحی ابعاد چرخ و محل قرار گیری پای راکب بر روی این نوع اسکوتر متفاوت است.

دسته بندی کلی اسکوتر های برقی به شرح زیر است

اسکوتر برقی دسته دار (سگوی(

اسکوتر برقی بدون دسته

اسکوتر برقی نیم دسته (سبک ناین بات(

ابعاد و سایز چرخ نیز یک فاکتور مهم دیگر برای خریدار خودران در زمان انتخاب می باشد. سایز های معمول و رایج اسکوتر هوشمند که بر اساس قطر چرخ سنجیده می شود از این قرار است:

اسکوتر برقی 6 اینچ اسکوتر برقی 7 اینچ ایکوتر برقی 8 اینچ اسکوتر برقی 10 اینچ اسکوتر برقی 12 اینچ اسکوتر برقی 14 اینچ

لازم به ذکر است سایز های حد وسط، مثلا 6.5 و یا 10.5 اینچ نیز وجود دارد.

ماشین کنترلی ، اسکوتر برقی یا پلی استیشن؟

خرید اسکوتر برقی

از نکات مهم و ضروری در زمان خرید اسکوتر هوشمند اطلاع از مشخصات فنی و امنیت قطعات این کالا است که شامل کیفیت باتری، شاسی و برد الکترونیکی اسکوتر هوشمند می شود.

با توجه به باتری های لیتیومی در بخش داخلی دستگاه اسکوتر و قابلیت اشتعال، اطمینان از کیفیت بالای باتری بسیار با اهمیت است تا بتوان از بروز فاجعه جلو گیری نمود.

دقت برد الکترونیکی اسکوتر هوشمند بر کیفیت حرکت راکب و عدم پرتاب وی بر زمین نیز بسیار تاثیر دارد.

شاسی اسکوتر برقی باید در حالت معمول تحمل وزن یک فرد 100 کیلوگرمی را دارا باشد. در برخی مدل های این قابلیت تا 140 کیلوگرم نیز افزایش می یابد.

چسبندگی لاستیک نیز در زمان مانور خصوصا مسیر های لغزنده مهم بوده و بر امنیت راکب می افزاید.

رینگ اسکوتر برقی های با کیفیت بیشتر از جنس فلز آلومینیوم است تا بتواند حرارت تولید شده از موتور اسکوتر برقی را به محیط بیرون منتقل نماید و از تبادل دمایی مطلوبی برخوردار باشد.

توجه: به علت یکسان بودن محل نسب قاب در اکثر اسکوتر های برقی و امکان استفاده از قاب های متنوع بر روی اکثر مدل ها، امکان نصب یک کاور / قاب زیبا و گران قیمت بر روی یک هاور برد بی ارزش و درجه سه بسیار راحت و رایج بوده تا بتوان یک کالای ارزان قیمت را با ظاهری زیبا و پر جلا شبیه موارد اصلی بفروش رسانید.

نکته: لازم به ذکر است وجود اپشن های اضافی در اسکوتر برقی تاثیری بر کیفیت و قیمت بالای ان نداشته و صرفا جهت تبلیغات است.

لذا، کیفیت بالای قطعات ارتباط مستقیم با قیمت و کیفیت این کالا دارد و می توان با تکیه بر تحقیق و خرید از فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه کالای مرغوب با خدمات پس از فروش واقعی نمود.

آسیاوند، اولین و بزرگ ترین مرکز فروش و خدمات پس از فروش انواع خودران های فردی و اسکوتر هوشمند در ایران.

ماشین کنترلی ، اسکوتر برقی یا پلی استیشن؟

پلی اسیتشن Playstation

کنسول بازی پلی استیشن ( Playstation ) که بصورت آمیانه دستگاه بازی سونی نیز نامیده میشود دارای سابقه چند دهه همراه با استقبال جهانی گسترده در میان علاقه مندان به بازی های ویدئویی می باشد و به عنوان یکی دیگر از وسایل تفریحی و سرگرمی پر طرفدار شناخته می شود.

پلی اسیتشن 1 ، پلی اسیتشن 2 ، پلی استیشن 3 و اکنون پلی استیشن 4 با چند ورژن مختلف همچون PS4 Slim و PS4 Pro در دسترس عموم قرار دارد.

کیفیت بسیار بالای تصاویر و گرافیک خیره کننده در کنار تنوع بالای تجهیزات جانبی همچون عینک واقعیت مجازی و بازی های گوناگون پلی استیشن حد و مرز و محدودیت سنی برای مخاطبان و علاقه مندان به آن نمی شناسد.

دنیای بازی های ویدئویی خود نیاز به تخصص و دانش حرفه ای دارد تا بتوان از انتخاب مناسب و هماهنگ با نیاز بهره مند شد.

مجموعه آسیاوند با کادری مجرب در ضمینه بازی های رایانه ای اماده ارائه مشاوره به مشتریان محترم می باشد تا کالای اصلی و ایده آل را با نازل ترین قیمت به شما ارائه نماید.

.بخش کنسول های بازی و پلی استیشن آسیاوند آماده ارائه خدمات و مشاوره بصورت حضوری و غیر حضوری به هم وطنان عزیز می باشد.

برای مشاهده جدیدترین محصولات به سایت مراجعه کنید : asiavend.com

مشاوره خرید اسکوتر برقی، ماشین کنترلی و پلی استیشن در فروشگاه آسیاوند: 07132342467

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...