نمایش محصولات داخلی‌سازی شده در غرفه سایپا


نمایش محصولات داخلی‌سازی شده در غرفه سایپا
پول‌نیوز - سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران با ابتکار گروه خودروسازی سایپا جهت معرفی محصولات و قطعات داخلی‌سازی شده برگزار می‌شود.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، در این نمایشگاه که باهدف معرفی توانمندی‌ها و راهبردهای داخلی‌سازی قطعات خودرویی برگزار خواهد شد، گروه خودروسازی سایپا برای نخستین‌بار فضایی را فراهم کرده تا قطعات و محصولات مورد نیاز در صنعت خودرو که به همت متخصصان داخلی طراحی و تولید شده، در معرض نمایش عمومی قرار گیرد.

علاوه بر آن، شرکت‌های همکار گروه خودروسازی سایپا و قطعه‌سازان زیرمجموعه این گروه نیز، آخرین قطعات داخلی‌سازی شده خود را به نمایش درخواهند آورد؛ همچنین قرار است قطعات برخوردار از فناوری‌های پیشرفته که نیازمند داخلی‌سازی هستند نیز معرفی شوند تا ظرفیت‌های موجود در کشور جهت طراحی و تولید آنها شناسایی شود.

گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه که در شهر آفتاب برگزار خواهد شد، در فضایی به مساحت 3 هزار متر مربع، که نیمی از آن در اختیار قطعه‌سازان قرار دارد و نیم دیگر آن به تجاری‌سازان این گروه اختصاص یافته، در قالب شرکت‌های سایپا، سایپادیزل، زامیاد، مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، مرکز امور مشتریان سایپا، سازه‌گستر سایپا، مگاموتور، ایندامین، رینگ سایپا، پلاسکوکار، سایپاآذین، سایپاپرس، فنرسازی زر، سایپایدک، شرکت خدمات فنی رنا، سایپاشیشه، قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا و رادیاتور ایران دستاوردهای خود را با رویکرد داخلی‌سازی و استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های ایرانی به نمایش درخواهد آورد.

همچنین برای نخستین‌بار فرایند تکوین محصول از سوی مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

نمایش خودرو رهام، ساینا برقی، آریو تاکسی، تیبا تاکسی، برلیانس تاکسی، کامیون KX480، کاوه، فوتون، ریچ، پادرا، ون زامیاد به همراه فرایند بررسی و رسیدگی به شکایات مشتریان توسط مرکز امور مشتریان سایپا، از دیگر برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران خواهد بود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت