ویژه برنامه رادیو قرآن همزمان با چهل سالگی انقلاب تشریح شد


ویژه برنامه رادیو قرآن همزمان با چهل سالگی انقلاب تشریح شد

رادیو قرآن همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی برای شنوندگان تدارک دیده است.

ویژه برنامه رادیو قرآن همزمان با چهل سالگی انقلاب تشریح شدهادی صلح جو سرپرست گروه اطلاع رسانی شبکه قرآن، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیونگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برنامه‌های رادیو قرآن در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رادیو قرآن همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی برای شنوندگان تدارک دیده‌ است. رهاورد، افق، انقلاب قرآنی، چهل ۵۷، پای رحل استاد و کاروان نور بخشی از برنامه‌های رادیو قرآن است.

وی ادامه داد: در ویژه برنامه «انقلاب قرآنی» هم با اساتید برجسته قرآنی همراه می‌شویم و آن‌ها خاطرات خود را برای مردم تعریف می‌کنند.

صلح جو عنوان کرد: این برنامه به فضای قرآنی قبل و بعد از انقلاب می‌پردازد و شنوندگان در جریان گفتگو با آنان به یاد روز‌های پر از غرور و حماسه انقلاب می افتند. این برنامه پنجشنبه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن رادیو قرآن می‌رود.

وی درباره برنامه «چهل ۵۷» گفت: این برنامه به بررسی عملکرد مسئولان دارالقرآن می پردازد و با حضور مسئولان قرآنی و فرهنگی در طول چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی آن را ارزیابی می‌کند. این برنامه روز‌های پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۵:۱۵ تا اذان مغرب به صورت زنده به روی آنتن می‌رود.

سرپرست گروه اطلاع رسانی شبکه قرآن درباره برنامه کاروان نور بیان کرد: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی کاروان نور متشکل از گروهی از قاریان برجسته کشور از حرم امام خمینی (ره) حرکت خود را آغاز و طی ۲۰ روز از استان‌های قم، مرکزی، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان، یزد، سمنان و پیشوا بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: در این سفر از پیشرفت‌های چهل ساله انقلاب اسلامی مثل میدان گازی پارس جنوبی، مدرسه بزرگ شهید محسن حججی در اصفهان و بندر عسلویه بازدید می‌شود. همچنین، در روز ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور، در ناوشکن سهند برنامه خاصی برگزار خواهد شد.

صلح جو درباره برنامه «پای رحل استاد» و «صفحه تقویم» توضیح داد: در برنامه «پای رحل استاد» با اساتید قرآنی که در این چهل سال تلاش بسیاری کردند اما مردم کمتر از آن‌ها شناخت دارند، گفتگو می‌کنیم. همچنین برنامه صفحه تقویم به روز شمار تاریخ کشور و انقلاب اسلامی و حوادث مهم در سال‌های ۵۶ و ۵۷ می‌پردازد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا