تاتاموتورز تعهد خود به جگوار و لندروور را حفظ می‎کند


تاتاموتورز تعهد خود به جگوار و لندروور را حفظ می‎کند

مدیر‌عامل تاتا‌موتورز اعلام کرده که شایعات مبنی‌ بر قطع همکاری این شرکت هندی با طرف انگلیسی حقیقت ندارد.

تاتاموتورز تعهد خود به جگوار و لندروور را حفظ می‎کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر‌عامل تاتا‌موتورز پس از انتشار اخباری مبنی بر قصد فروش سهام جگوار و لندروور توسط این شرکت، از ادامه تعهد نسبت به جگوار و لندروور خبر داد. بر اساس گزارش روزنامه تایمز، نامه‌ای محرمانه از سوی مدیران تاتاموتورز به جگوار و لندروور ارسال شده که در آن از همکاری ادامه‌دار طرف هندی و انگلیسی در آینده اطمینان حاصل شده است.

ناتاراجان چانداراسکاران مدیر‌عامل تاتاموتورز گفته: «می‌خواهم این موضوع را روشن کنم که همکاری ادامه‌دار ما با گروه لندروور و جگوار با هدف دستیابی به موفقیت‌های بیشتر انجام خواهد شد، شایعات منتشر شده مبنی بر تصمیم ما برای قطع همکاری با جگوار و لندوور کاملاً نادرست است.»

نگرانی برای قطع همکاری تاتاموتورز هند به عنوان بزرگ‌ترین سهام‌دار و مالک جگوار و لندروور زمانی شدت گرفت که آمار فروش خودرو‌های دیزلی این شرکت در بازار قدرتمند چین افت زیادی را تجربه کرد. ضمن اینکه با توجه به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا پیش‌بینی افت فروش در اروپا نیز دور از انتظار نبود.

تاتاموتورز تعهد خود به جگوار و لندروور را حفظ می‎کند

با توجه به تجربه‌های ناموفق اخیر گروه جگوار و لندروور، تاتاموتورز به تازگی دو برنامه عظیم را برای کمک به احیای فروش این دو شرکت راه‌اندازی کرد. پروژه اول بر کاهش هزینه‌های تولید تا ۱.۲۶ میلیارد دلار در ۱۸ ماه آینده تمرکز خواهد کرد و پروژه دوم نیز با بالا بردن سرعت تولید و افزایش مدل‌های موجود در سبد محصولات، فروش بهتر و مقرون به‌صرفه‌تری را متوجه این دو کمپانی با سابقه خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که امروز انگلیسی‌ها بیشتر از هر زمانی به حمایت سرمایه‌گذار و مالک هندی خود وابسته هستند. گویی جای استعمار‌گر و مستعمره عوض شده است!

بیشتر بخوانید: جگوار نسل جدید خودروهای تمام الکتریکی را طراحی می‌کند +تصاویر

انتهای پیام/

رد شایعات قطع همکاری تاتاموتورز با لندروور جگوار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران