ترفندهایی جالب و کم‌هزینه برای ساخت اسباب‌بازی‌ در خانه +فیلم


ترفندهایی جالب و کم‌هزینه برای ساخت اسباب‌بازی‌ در خانه +فیلم

ویدئویی از ترفندهایی ساده و کاربردی برای ساخت اسباب‌بازی‌ برای کودکان خود را در این خبر مشاهده می‌کنید.

ترفندهایی جالب و کم‌هزینه برای ساخت اسباب‌بازی‌ در خانه +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اسباب‌بازی و بازی دو قسمت مهم زندگی افراد در دوران کودکی را تشکیل می‌دهند و از جنبه‌های مختلف دارای اهمیت فراوانی است.

به عقیده روانشناسان و کارشناسان فعال و متخصص در حوزه کودک، انتخاب اسباب‌بازی مناسب برای کودکان در دوره سنی که قرار دارند، بر روی رشد فکری و مهارت‌آموزی آن‌ها مؤثر است و این امر همچنین منجر به رشد خلاقیت کودکان نیز خواهد شد.

هزینه‌ای که امروزه پدر و مادرها برای خرید اسباب‌بازی برای کودکان خود صرف می‌کنند، مبلغ قابل توجهی است که اختصا چنین مبالغی همیشه برای آن‌ها مقدور نیست و والدین در چنین مواقعی می‌توانند با همکاری و همراهی فرزند خود اسباب‌بازی‌های کم‌هزینه و جالبی را برای کودکان خود تهیه کنند.

استفاده از وسایلی که مورد استفاده قرار نمی‌گیرند که تقریباً در همه منازل موجود است و شاید به چشم بسیاری از افراد دور ریز و غیرقابل استفاده به حساب بیاید، با کمی چاشنی خلاقیت می‌تواند طرح‌های جالبی را برای ساخت اسباب‌بازی به شما بدهد.

در ادامه این خبر فیلمی کوتاه از نحوه ساخت و تهیه چند اسباب‌بازی ساده برای کودکان در خانه را مشاهده می‌کنید که می‌توانید با دیدن آن ایده‌های دیگری هم برای تهیه اسباب‌بازی‌های جالب و مورد پسند کودک خود بسازید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک