دستاوردهای 40 ساله کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ارائه می‌شود


دستاوردهای 40 ساله کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ارائه می‌شود

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای خدمت‌رسانی و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این نهاد در نمایشگاهی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ، نجفعلی حیدری در نشست کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی که با حضور اعضای آن برگزار شد گفت: در سایه انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته خدمات بیشماری به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان ارائه شده است.

وی افزود: در نمایشگاهی که با عنوان «دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی» در محل فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برپا خواهد شد دستاوردهای انقلاب در زمینه خدمت‌رسانی و توانمندسازی به نیازمندان تبیین می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم از نظام و کم‌رنگ جلوه دادن دستاوردهای آن بیان کرد: تبیین خدمات ارائه شده به نیازمندان در طول ۴ دهه از عمر انقلاب تمامی توطئه‌ها را خنثی می‌کند و نور امید را در دل مردم فروزان‌تر می‌کند.

حیدری بابیان اینکه تأسیس کمیته امداد به دستور امام خمینی(ره) از دستاوردهای انقلاب اسلامی است مطرح کرد: این نهاد با هدف رسیدگی به نیازمندان جامعه و خودکفایی و توانمندسازی آنها تشکیل شده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری در طول ۴۰ سال گذشته خدمات بیشماری در حوزه‌های بهداشت و درمان، تهیه وسایل ضروری زندگی، احداث و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی و کمک به امر ازدواج در مناطق محروم ارائه کرده است.

۴۶

کد خبر 1218505

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...