ارگاسم از طریق سینه زنان


ارضا شدن از طریق سینه,نوک سینه زنان,نوک پستان,تحریک سینه زنان,خوردن سینه,لمس سینه,ارگاسم از سینه,لمس سینه,ارگاسم از طریق سینه زنان

ارگاسم از طریق سینه زنان

ارگاسم از طریق سینه زنان
ارگاسم از طریق سینه زنان
ارضای زنان بدون دخول و نقش سینه ها
لمس کردن زن به خصوص قسمت های حساس بدن وی می تواند روند ارضای بدون مقاربت را ساده تر کند. قسمت درونی ران، کمر و به ویژه پشت گردن از مهمترین این قسمت ها هستند. اما آنچه که بیش از هر چیز زنان را تحریک می کند، لمس سینه و به ویژه نوک سینه است. لمس و خوردن سینه در کنار مالش کلیتوریس می تواند زن را به ارگاسم برساند.
سینه ها در بسیاری از موارد می توانند به تنهایی زن را تا مرز ارضا شدن پیش ببرند؛ هر چند به نظر می رسد این اتفاق بیشتر در ماه های اول ازدواج و نامزدی اتفاق می افتد. در دوران نامزدی بهترین روش ارضای زنان بدون برقراری رابطه کامل ، تحریک همزمان به وسیله چوچوله و سینه ها است.
نقش مردان در ارضای زنان بسیار مهم و حیاتی است و باید با تمام دقت در این موضوع با همسر خود همکاری داشته باشند تا به بهترین نحو ارضا شود.

ارگاسم از طریق سینه زنان
نوک سینه خانمها

نوک سینه از آن قسمت‌های بدن است که خیلی‌ ازخانم‌ها و آقایان ساده‌ترین واقعیت‌های ممکن درباره آن را نمی دانند.

دخترخانم‌ها که به سن بلوغ می‌رسند بیشتر از هر چیز دیگری بالغ شدن خود را از سینه‌ها متوجه می‌شوند.



رنگ نوک سینه تغییر می‌کند.


رنگ نوک و اطراف سینه از قرمز و صورتی تا قهوه‌ای روشن و یا تیره تغییر می‌کند. رنگ نوک پستان خانم ها در اثر داروهای ضدبارداری و همچنین در دوران بارداری تیره و تیره‌تر می شود.



نوک سینه اندازه‌اش بزرگ و کوچک می‌شود.


در اثر تحریک جنسی نوک سینه به بزرگترین اندازه خود می‌رسد. اما همیشه بزرگ شدن آن نشانه تحریک جنسی نیست، گاهی سرما و یا تماس با لباس زیر باعث بزرگتر شدن آن می‌شود.



10 تا 20 درصد زنان نوک سینه وارونه دارند.


منظور از نوک سینه وارونه این است که نوک سینه بزرگ نمی‌شود. به این مفهوم که اگر نوک سینه تحریک شود و یا در اثر سرما و هر دلیل دیگری بخواهد بزرگتر شود از بیرون چیزی دیده نمی‌شود. این زنان برای شیردهی گاهی به مشکل بر می‌خورند که راه‌هایی برای بیرون آوردن نوک سینه وجود دارد اما به هر حال این یک مشکل خطرناک نیست و کاملا طبیعی است.


ارگاسم سینه برای زنان یک واقعیت است که برای برخی از خانم‌ها اتفاق می افتد. به هر حال نوک سینه در هنگام تحریک جنسی بسیار حساس و سفت می‌شوند و اگر در هنگام رابطه زناشویی مرد بداند که چطور آن را به اوج لذت برساند زن ممکن است از طریق تحریک نوک سینه هم به ارگاسم برسد. البته میزان آن کاملا به حساس بودن نوک سینه بستگی دارد، نکته مهم این است که این یک واقعیت است و اتفاق می‌افتد. کافیست خانم‌ها همسر خودشان را در این مورد بیشتر راهنمایی کنند تا به این حس لذت‌بخش برسند.
منبع : نی نی بان
ارگاسم از طریق سینه زنان

مشاهده دسته بندی : مقالات مسائل جنسی و روابط زناشویی

بازدید : 161

این مطلب را به اشتراک بگذارید و در گوگل محبوب کنید

ارگاسم از طریق سینه زنان ارگاسم از طریق سینه زنان ارگاسم از طریق سینه زنان ارگاسم از طریق سینه زنان




حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)