پرتاب طرفدار خواننده ایرانی از روی سن کنسرت توسط بادیگارد + فیلم


پرت کردن طرفدار ابی از روی صحنه کنسرت توسط بادیگارد ابی در برخی از کنسرت ها دیده میشود که عده ای از طرفداران از شوق دیدن خواننده مورد علاقه خود اقدام به دویدن بالای سن و بغل کردن وی کنند . معمولا خوانندگان این افراد را با رفتاری دوستانه به پایین هدایت میکنند و به... نوشته پرتاب طرفدار خواننده ایرانی از روی سن کنسرت توسط بادیگارد + فیلم اولین بار...

پرت کردن طرفدار ابی از روی صحنه کنسرت توسط بادیگارد ابی

پرتاب طرفدار خواننده ایرانی از روی سن کنسرت توسط بادیگارد + فیلمپرتاب طرفدار خواننده ایرانی از روی سن کنسرت توسط بادیگارد + فیلم

ابی

در برخی از کنسرت ها دیده میشود که عده ای از طرفداران از شوق دیدن خواننده مورد علاقه خود اقدام به دویدن بالای سن و بغل کردن وی کنند .

معمولا خوانندگان این افراد را با رفتاری دوستانه به پایین هدایت میکنند و به ادامه کنسرت میپردازند اما این بار اتفاقی عجیب افتاد .

در کنسرت ابی خواننده لوس آنجلسی هنگامی که طرفدار وی بر روی صحنه آمد تا او را بغل کند با خشونت توسط بادیگارد به پایین پرت شد .

برگزاری کنسرت یکی از خوانندگان لس آنجلسی شب گذشته به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی در یکی از شهرهای کشور آلمان با حواشی عجیب و قابل تاملی همراه بود.

در پایان اجرای یکی از قطعات این خواننده لس آنجلسی یکی از هواداران وی برای اینکه او را در آغوش بگیرد با قصد نزدیک شدن به وی خود را به روی صحنه رساند و در این لحظه با رفتار عجیب و وحشیانه بادیگاردهای وی روبرو شد.

پرتاب طرفدار خواننده ایرانی از روی سن کنسرت توسط بادیگارد + فیلمپرتاب طرفدار خواننده ایرانی از روی سن کنسرت توسط بادیگارد + فیلم

کنسرت ابی

بادیگاردهای این خواننده لس آنجلسی هوادار وی را به طرز وحشیانه‌ای از بالای استیج به پایین پرتاب کردند. گفتنی است؛ این طرفدار در اثر برخورد بادیگاردها آسیب‌ دیده است.

در ادامه این خبر فیلمی از برخورد وحشیانه بادیگارد خواننده مشهور لس آنجلسی را با هوادار وی مشاهده می‌کنید.

گفتنی است نحوه رفتار بادیگاردهای این خواننده با هوادارش کاربران فضای مجازی را خشمگین ساخته است و بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

دانلود پرت شدن طرفدار ابی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان