درمان نازایی با فالگیری مجازی


 درمان نازایی با فالگیری مجازی

فالگیر ها از پس مشکلات کاری و عاطفی گرفته تا درمان نازی بر می آیند چون ذات شغل آنان همین است که با شیادی در آمد زایی کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، فالگیری شغلی درآمد زا و بدون سرمایه است که با سو استفاده از احساسات افراد آینده را پیش بینی می کنند و راه حل هایی هم برای رفع مشکلات مردم می دهند. هر چقدر مشکلات ارباب رجوع بیشتر باشد، فالگیر پول بیشتری به جیب می زند. حرف زدن برای فالگیرها خرجی ندارد، هرآنچه که به ذهنشان می رسد می گویند، گاهی ارباب رجوع را امیدوار و گاهی ناامید می کنند.

گاهی مشتری باید پول های میلیونی هزینه کند. آنان برای سخن گفتن یک پول می گیرند و اگر صحبت از سنگ های جادویی، مهره مار، انواع دست نوشته ها باشد، مشتری بیشتر سرکیسه می شود. همه مشتری های فالگیرها می دانند که حرف های آنان اساس و پایه ندارد اما با دلایلی که برای خود می تراشند، توجیه می شوند به سراغ فالگیرهای بروند. شاید برای اینکه راهی پیدا کنند تا آرامشی برای حل مشکلاتشان بدست آید اما راه را بیراه می روند و به فالگیرها مراجعه می کنند.

با گسترش شبکه های اجتماعی، کار فالگیرها هم راحتر شده است، یا به صورت مجازی پیش بینی های خود را می گویند یا به صورت تلفنی انواع فال ها را برای مشتری می گیرند. در شبکه های اجتماعی، فالگیر هااز پس تمام مشکلات بر می آیند از مشکلات کاری و عاطفی گرفته تا درمان نازی آن هم با فال، دعا و دارو. ذات کار فالگیرها و رمال دروغ است پس آنان شیاد هایی هستند که تنها هدف هایشان سرکیسه کردن مردم است. مردمی که یاباآگاهی یا از روی ناآگاهی به فالگیرها مراجعه می کنند.

شبکه های اجتماعی که در کشور گسترش یافت، فعالیت های فالگیرها هم افزایش یافت. می توان گفت؛ حتی افراد بیکار با ذهنیت شیاد هم به این کار روی آوردند، آنان از دید خود انواع مهارت های فالگیری را دارند، فال تاروت، فال قهوه، فال شکلات، طالع بینی از روی دست و هزاران انواع عجیب و غریب دیگر را می دادنند و پیشگویی می کنند.

فالگیرها در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام بسیار دیده می شوند آنان شماره های خود را به معرض دید گذاشته اند تا از طریق پیامک، تلفن و دایرکت پیش گویی کنند اما پیش از پیشگویی شماره کارتی می دهند تا پول واریز شود و هزینه های واریزی بستگی به مشکلات مشتری ها دارد که این مبالغ از ۳۰ هزارتومان تا میلیون ها تومان است. باید حتما پیش از فال هم عکس فیش واریزی را برایشان ارسال کنید.

یکی از فالگیر های در شبکه اجتماعی آنقدر سرش شلوغ است یا می خواهد مشتری ها را وسوسه کند، پیام گذاشته است «تا ساعت ۲ بامداد هستم صبور باشید به تمام پیام ها پاسخ می دهم». یکی دیگر از فالگیرهای که در شبکه اجتماعی ایتستاگرام فعالیت دارد، تبلیغات گسترده ای درباره ی نحوه فالگیری خود می کند و پست هایی هم از رضایت مشتری هایش به اشتراک می گذارد. در جدید ترین پُست خود گفته است از پس مشکل نازایی آن هم با دارو، دعا و فال بر می آید. تاکید هم دارد که داروهایش شیمیایی نیست و گیاهی است.

 درمان نازایی با فالگیری مجازی

این فالگیرکه ادعا پیش بینی آینده و اطلاعات از گذشته مشتری ها را دارد، خیلی راحت پاسخگو می شود و به خبرنگار شبستان می گوید:مبلغ 120 هزار تومان دریافت می کنم تا دعای مخصوص بنویسم.

این فالگیر ادامه می دهد: ۳۸۰ هزار تومان هم دریافت می کنم تا دارو مطابق با مشکلی که دارید، درست کنم و به صورت پست ارسال میکنم.

هر فرد عاقلی در این زمانه می داند که با این روش ها آن هم به صورت مجازی درمان نازایی نیست و این دکانی برای شیادی است تا پول بیشتری کسب کنند. اما مشتری های مستاصل دست به دامن او هم می شوند وهزینه می کنند، او تنها کارش درمان نازایی نیست، انواع مشکلات از خیانت تا مشکلات خرید و فروش را هم حل می کند البته زمان به مشتری ها نشان خواهد داد که نه تنها مشکلی حل نشده است بلکه زیان مالی هم دیده اند.

فالگیرها به راحتی در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند حتی برای جذب مشتری، تبلیغات وسوسه انگیزی هم به اشتراک می گذارند. یکی از فالگیرها به ازای هر سه نفری که به عنوان مشتری به او معرفی شود یک فال رایگان می گیرد.

 درمان نازایی با فالگیری مجازی

بر روی فعالیت های آزاد فالگیرها هیچ نظارتی وجود ندارد و آنان در زیر سایه غفلت نظارتی از طریق شیادی از احساسات مردم سواستفاده کرده و پول به جیب می زنند و فضای مجازی هم جولانگاهی برای شیادی آنان شده است.

پایان پیام/260

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا