مشخصات اصلی گوشی گلکسی A50 فاش شد؛ قدرتمند، زیبا و به‌روز!


مشخصات اصلی گوشی گلکسی A50 فاش شد؛ قدرتمند، زیبا و به‌روز!

سامسونگ قصد دارد روز بیستم فوریه (1 اسفند) و پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل، از گوشی‌های سری گلکسی S10 رونمایی کند. هم‌چنین انتظار داریم کره‌‌ای‌ها با پرده‌برداری از اعضای جدیدی که متعلق به سری جدید M هستند، دستی به سر و روی اسمارت‌فون‌های اقتصادی خود بکشند. میان‌رده‌ها هم از این پوست‌اندازی بی‌نصیب نشده و سری A قرار است اعضای جدید به خود ببیند....

سامسونگ قصد دارد روز بیستم فوریه (1 اسفند) و پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل، از گوشی‌های سری گلکسی S10 رونمایی کند. هم‌چنین انتظار داریم کره‌‌ای‌ها با پرده‌برداری از اعضای جدیدی که متعلق به سری جدید M هستند، دستی به سر و روی اسمارت‌فون‌های اقتصادی خود بکشند. میان‌رده‌ها هم از این پوست‌اندازی بی‌نصیب نشده و سری A قرار است اعضای جدید به خود ببیند. گزینه‌هایی هم‌چون گلکسی A30 و گلکسی A50 نمونه‌هایی هستند که چشم بادامی‌ها قصد رونمایی از آن‌ها را دارند.

مشخصات اصلی گوشی گلکسی A50 فاش شد؛ قدرتمند، زیبا و به‌روز!Galaxy A8s – گلکسی A8s

تقریبا سه هفته پیش بود که سامسونگ از گوشی گلکسی A8s پرده‌برداری کرد. محصولی که قرار است از یک ماه دیگر به عرضه جهانی نیز برسد. با این حال نباید این دستگاه را تنها میان‌رده سامسونگ در چند ماه آینده دانست؛ زیرا دو گوشی گلکسی A30 و گلکسی A50 نیز به زودی از گرد راه خواهند رسید. این مقاله اختصاص به مورد دوم دارد که به تازگی اصلی‌ترین مشخصات آن فاش شده است. اطلاعات جدید، حاکی از آن است که سامسونگ گوشی گلکسی A50 را به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد. وجود یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز در این دستگاه بسیار محتمل است.

هم‌چنین گفته شده که این اسمارت‌فون دارای حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود که البته از نوع اپتیکال یا همان نوری است. بد نیست بدانید حسگر اثر انگشتی که قرار است در زیر نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S10 قرار گیرد، از نوع اولتراسونیک بوده که از نمونه‌های اپتیکال به مراتب پیشرفته‌تر و دقیق‌تر هستند. در گزارشات قبلی خواندیم که این هندست با شماره مدل SM-A505 به عرضه خواهد رسید. از آنجایی که شنیده شده گوشی گلکسی A50 به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود، این دستگاه را باید یک فرامیان‌رده قلمداد کنیم.

مشخصات اصلی گوشی گلکسی A50 فاش شد؛ قدرتمند، زیبا و به‌روز!بنچمارک منتسب به گوشی گلکسی A50

چندی پیش نیز بنچمارکی منتسب به این دستگاه در گیک‌بنچ رویت شد که نشان می‌داد سامسونگ تراشه اگزینوس 9610 را برای کهکشانی جدید خود در نظر گرفته است. به دلیل آن‌که مدل‌های مختلفی از این محصول تا به امروز مشاهده شده است، انتظار داریم مدل 64 گیگابایت دارای 4 گیگابایت رم و مدل 128 گیگابایتی نیز دارای دو مدل با 4 و 6 گیگابایت رم باشد. ضمن آن‌که طبیعی است انتظار داشته باشیم اندروید 9 از ابتدا بر روی این دیوایس تعبیه شده باشد. اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه گلکسی A50 اعلام نشده، اما انتظار داریم سامسونگ این گجت را در نیمه دوم سال 2019 روانه بازارها کند؛ دیواسی که احتمالا در رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای، آبی و صورتی عرضه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب