قاتل پرسپولیس و محبوب استقلالی ها در یک قدمی نساجی!


پس از جدایی جواد نکونام از نساجی مازندران و پیوستن او به پیکان، در محافل فوتبالی از حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت تیم محبوب شمال ایران صحبت شد که این انتقال با توجه به موقعیت حساس تیم پدیده بعید به نظر می‌رسد. از طرفی برخی با توجه به دستور رییس کارخانه ایران خودرو از بازگشت احتمالی نکونام خبر دادند اما حالا مذاکره باشگاه نساجی با پرویز مظلومی نشان...

قاتل پرسپولیس و محبوب استقلالی ها در یک قدمی نساجی!

مظلومی به نیمکت نساجی خیلی نزدیک شده است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ | ۷:۳۰
قاتل پرسپولیس و محبوب استقلالی ها در یک قدمی نساجی!

در حالی‌که طی روزهای اخیر از یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه هدایت نساجی مازندران نام برده شده، حالا خبر می‌رسد که باشگاه مازنی در حال مذاکره با مظلومی سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال است و این مذاکرات تا به اینجا روند خوبی هم داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از جدایی جواد نکونام از نساجی مازندران و پیوستن او به پیکان، در محافل فوتبالی از حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت تیم محبوب شمال ایران صحبت شد که این انتقال با توجه به موقعیت حساس تیم پدیده بعید به نظر می‌رسد. از طرفی برخی با توجه به دستور رییس کارخانه ایران خودرو از بازگشت احتمالی نکونام خبر دادند اما حالا مذاکره باشگاه نساجی با پرویز مظلومی نشان می‌دهد که این باشگاه علاقه چندانی به بازگشت نکونام ندارد و در تلاش است تا هدایت تیم را به سرمربی اسبق استقلال بسپارد.

پرویز مظلومی‌ به دلیل برد مقابل پرسپولیس در ۴ دربی متوالی به پرویز سوبله چوبله مشهور است و به نحوی قاتل پرسپولیس به حساب می آید.

امین اسماعیلی مدیر برنامه‌های پرویز مظلومی ضمن تایید این خبر گفت:

پرویز مظلومی به نیمکت نساجی خیلی نزدیک شده است و نتیجه این مذاکرات تا یکی دو روز آینده نهایی خواهد شد. باشگاه نساجی نیز نظر مثبتی روی ایشان دارد، به طوری‌که گزینه اول این‌ باشگاه به شمار می‌رود. امیدوارم با حضور پرویز مظلومی نساجی به جایگاه واقعی خودش در لیگ برتر برسد تا دل تمامی هواداران نساجی و مردم خونگرم مازندران شاد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز