عکس ؛ پیش بینی عجیب ژاوی پس از عکس یادگاری با تیم ملی جوانان ایران


عکس ؛ پیش بینی عجیب ژاوی پس از عکس یادگاری با تیم ملی جوانان ایران

این پیش بینی به خاطر تعلق خاطر ژاوی به فوتبال قطر است. او که چند فصلی است در تیم السد توپ می زند با فدراسیون فوتبال قطر همکاری نزدیکی دارد و به احتمال قوی بعد از آویزان کردن کفش ها در قطر مربیگری را شروع خواهد کرد. او بارها و بارها حتی در اردوی تیم های ملی پایه قطر هم حاضر شده است تا به بازیکنان پیش از بازی های رسمی روحیه بدهد. این اتفاق در سال...

عکس ؛ پیش بینی عجیب ژاوی پس از عکس یادگاری با تیم ملی جوانان ایران

ژاوی در اردوی تیم ملی جوانان ایران
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵
عکس ؛ پیش بینی عجیب ژاوی پس از عکس یادگاری با تیم ملی جوانان ایران

ژاوی پیش بینی کرده است قطر با عبور از سد ژاپن در بازی پایانی جام ملت های آسیا جام قهرمانی را به همراه خود به دوحه خواهد آورد!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این پیش بینی به خاطر تعلق خاطر ژاوی به فوتبال قطر است. او که چند فصلی است در تیم السد توپ می زند با فدراسیون فوتبال قطر همکاری نزدیکی دارد و به احتمال قوی بعد از آویزان کردن کفش ها در قطر مربیگری را شروع خواهد کرد. او بارها و بارها حتی در اردوی تیم های ملی پایه قطر هم حاضر شده است تا به بازیکنان پیش از بازی های رسمی روحیه بدهد. این اتفاق در سال ۲۰۱۶ در بحرین و در حالی که تیم ملی قطر مهیای بازی با ایران، ژاپن و یمن می شد رخ داده بود و ژاوی با حضور در اردوی تیم ملی جوانان قطر سعی کرد روحیه بازیکنان این تیم را بالا ببرد. در نهایت هم این اتفاق رخ نداد و از این گروه تیم های ژاپن و ایران به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت ها صعود کردند که در پایان بازی ها ژاپن قهرمان شد و ایران هم مشترکا به همراه ویتنام سوم شد و به جام جهانی زیر ۲۰ سال در سال ۲۰۱۷ صعود کرد.

جالب اینکه تیم ملی جوانان قطر در این بازی ها با نام تیم ۲۰۲۲ حاضر شده بود و ژاوی پیش بینی کرده بود تیم ملی جوانان قطر قهرمانی خود را در این بازی ها تکرار خواهد کرد در حالی که از مرحله گروهی صعود نکرد! مصاف ایران – قطر هم در این تورنمنت با نتیجه یک بر یک پایان یافت و این در حالی بود که تیم ملی جوانان ایران از شروع نیمه دوم با توجه به اخراج سلطانی مهر ۱۰ نفر شد! و گل مساوی را توسط رزاقپور در شرایطی به ثمر رساند که ۱۰ نفره بود. ژاوی در سال ۲۰۱۶ هم پیش بینی کرده بود از گروهی که تیم ملی جوانان قطر در آن قرار داشت تیم های قطر و ژاپن به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد! جالب اینکه آنروزها از آنجایی که هتل محل اقامت چهار تیم شرکت کننده گروه یک هتل بود بازیکنان تیم ملی جوانان ایران با دیدن ژاوی با او عکس یادگاری گرفتند.

عکس ؛ پیش بینی عجیب ژاوی پس از عکس یادگاری با تیم ملی جوانان ایران

ژاوی در اردوی تیم ملی جوانان

این بار هم پیش بینی ژاوی مبنی بر اینکه ژاپن، ایران را در مرحله نیمه نهایی جام ملت ها شکست می دهد ناراحتی کارلوس کی روش را به همراه نداشت. بر عکس او بر این باور است چنین دیدگاه هایی نه تنها تیم ملی را تخریب نخواهد کرد بلکه روحیه او بچه ها را برای موفقیت بالا می برد.

در جام جهانی ۲۰۱۸ هم شرکت نایکی اعلام کرده بود با ایرانی ها در هیچ زمینه ای قرارداد نخواهد بست و از بازیکنان تیم ملی خواسته بود در جام جهانی بدون محصولات نایکی بازی کنند که کارلوس کی روش این درخواست را توهین به شاگردانش خواند و طی نامه ای به فیفا خواستار عذرخواهی شرکت نایکی از بازیکنان تیم ملی ایران شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تزیین غذا برای مدرسه و جشنواره غذای سالم