هیچ تصمیمی در منطقه بدون اراده ایران قابلیت اجرایی ندارد


هیچ تصمیمی در منطقه بدون اراده ایران قابلیت اجرایی ندارد

یاسوج- ایرنا- معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: امروز هیچ تصمیمی در منطقه خاورمیانه بدون حضور موثر و اراده جمهوری اسلامی قابلیت اجرایی ندارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام هادی صادقی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت 9 دی در یاسوج اظهار داشت: جمهوری اسلامی در نابودی داعش و گروه های تکفیری در منطقه، حمایت از بشار اسد به عنوان رهبر خط مقاومت در سوریه، یمن و لبنان و حمایت از حماس و فلسطین نقش موثر داشته است.
وی تصریح کرد: امروزه ایالات متحده آمریکا پس از هفت سال اقدام به خروج نیروهایش از سوریه کرده و حتی برخی سفارتخانه های کشورهای عربی در حال بازگشت به سوریه هستند.
معاون قوه قضائیه تصریح کرد: بسیاری از این اتفاقات و تحولات عظیم در منطقه محصول تدابیر رهبری فرزانه انقلاب بود که هر گاه به نصایح و توصیه های رهبری جامه عمل پوشاندیم، پیروز شدیم.
وی با بیان اینکه باید مراقب شبهه افکنی، فتنه ها و توطئه های جدید دشمن باشیم، گفت: امروز توطئه ها بیش از آنکه در فضای حقیقی باشد در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی نمایان شده است.
صادقی فضای مجازی به ویژه تلگرام را مهمترین زمینه و بستر برای انجام فتنه های جدید دشمنان دانست و افزود: یکی از حربه های اساسی دشمن جدایی و تقویت جمهوریت نظام بدون ارزش های اسلامیت آن است.
وی 9 دی را روز بصیرت و میثاق مجدد امت با رهبری و ارزش های انقلاب و نظام دانست و اظهارداشت: این روز مربوط به جریان و گروه خاصی نیست.
معاون قوه قضائیه گفت: 9 دی متعلق به همه جریان ها و گروه هاست و از هر رنگ و نژاد و خط و حتی تمامی 40 میلیون شرکت کننده در انتخابات 88 در این روز حضور یافتند.
صادقی برخی حرکت های ساختارشکنانه در سال 88 را محکوم کرد و افزود: برخی ها آگاهانه و یا ساده لوحانه در آتش فتنه انگیزی ها و توطئه های دشمن و مخالفان نظام گرفتار شدند.
معاون فرهنگی قوه قضائیه بیان کرد: انتخابات 88 می توانست زمینه ای برای قدرت، عزت و تقویت پایه های نظام و انقلاب باشد اما برخی ها با حرکت های ساختارشکنانه خود آن را تبدیل به خسارت های جبران ناپذیر برای کشور و مردم کردند.
صادقی ادامه داد: حوادث سال 88 به بهانه تقلب و تخلف گسترده در انتخابات باعث شد که بسیاری از قطعنامه های سنگین علیه کشورمان در سازمان ملل به تصویب برسد و موضع گیری ها و جرات دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به این انقلاب نیز بیشتر شود.
مراسم گرامیداشت 9 دی امسال در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج با حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولان و مقام های اجرایی، مدیران دستگاه های مختلف و نیروهای نظامی و انتظامی و سایر گروه های مردمی با شکوهتر از سال های گذشته برگزار شد.
3016/1662

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟