ایسکو خیال هوداران رئال مادرید را راحت کرد!


اگرچه با ورود سانتیاگو سولاری به رختکن رئال مادرید ، نتایج این تیم نسبت به دوران حضور خولن لوپتگی بهتر شد، اما اوضاع هرگز بر وفق مراد ایسکو نبود و این هافبک خلاق هرگز در بین انتخاب های سرمربی جوان کهکشانی ها جایی نداشت. این نیمکت نشینی های متوالی باعث شد اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی ایسکو در زمستان و انتقال او به تیم هایی چون چلسی، یوونتوس،...

ایسکو خیال هوداران رئال مادرید را راحت کرد!

ایسکو: در رئال مادرید می مانم
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ | ۲۱:۲۳
ایسکو خیال هوداران رئال مادرید را راحت کرد!

ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید، شایعات جدایی از این تیم در بازار نقل و انتقالات زمستانی را رد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگرچه با ورود سانتیاگو سولاری به رختکن رئال مادرید ، نتایج این تیم نسبت به دوران حضور خولن لوپتگی بهتر شد، اما اوضاع هرگز بر وفق مراد ایسکو نبود و این هافبک خلاق هرگز در بین انتخاب های سرمربی جوان کهکشانی ها جایی نداشت.

این نیمکت نشینی های متوالی باعث شد اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی ایسکو در زمستان و انتقال او به تیم هایی چون چلسی، یوونتوس، پاری سن ژرمن یا منچسترسیتی مطرح شود؛ اما هافبک تکنیکی رئال مادرید امروز در مصاحبه ای کوتاه اطمینان داد حداقل در مقطع فعلی، تمایلی به جدایی از این تیم ندارد. اخیرا اخباری در مورد معاوضه ایسکو با ادن هازارد، هافبک بلژیکی چلسی شنیده شده بود؛ اما به نظر می رسد این انتقال حداقل در فصل زمستان منتفی باشد.

ایسکو گفت:

“من هرگز به ترک باشگاه رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات زمستانی فکر نمی کنم. من در این باشگاه احساس رضایت داشته‌ام و به فتح عناوین متعدد در رئال مادرید فکر می کنم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟