ساوجبلاغی ها حماسه 9 دی را گرامی داشتند


ساوجبلاغی ها حماسه 9 دی را گرامی  داشتند

کرج-ایرنا- صدها تن از قشرهای مختلف مردم ولایتمدار شهرستان ساوجبلاغ روز یکشنبه با اجتماع در مصلای امام خمینی (ره) شهر هشتگرد، یوم الله نهم دی ماه را گرامی داشتند.

به گزارش ایرنا، در این اجتماع با شکوه مردم و مسئولان ساوجبلاغ بار دیگر با مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کردند.
عضو هیات رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین قم در این اجتماع مردمی گفت: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران مملو از مقاطع حساس است که در جای جای آن می توان دست قدرت الهی را مشاهده کرد.
حجت الاسلام احمد الیگودرزی افزود: نهم دی ماه سال 88 یکی از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی است که ماندگاری آن به دلیل نقش آفرینی ویژه مردم در دفاع از حریم ولایت، اسلام و پاسخ به دخالت‌های بیگانگان بود.
وی گفت :قیام خودجوش مردمی در حماسه نهم دی،نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و ماهیت اسلامی بود که نشان داد همگان به این درک،فهم و حقیقت عظیم رسیده اند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند کشور آسیبی نمی بیند.
الیگودرزی گفت: در 9 دی با خلق حماسه ای کم نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه های عالمانه رهبر انقلاب توطئه دشمنان با شکست مواجه شد و سناریویی که دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی طراحی کرده بود، توسط مردم ناکام ماند.
عضو هیات مدیره جامعه مدرسین قم گفت: 9 دی روز بصیرت و دشمن شناسی، عشق به اسلام و شهدا و ولایت است.
امام جمعه ساوجبلاغ نیز دراین همایش ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم در گرامیداشت 9 دی، گفت :حماسه 9 دی ، نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که آمدند و فتنه ها را نقش بر آب کردند.
حجت الاسلام روح الله مختاری، روز نهم دی را در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت دوباره مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان کرد.
وی افزود مردم در این روز، تیر خلاص را به فتنه شلیک و پشت بدخواهان را به خاک مالیدند.
مختاری گفت : در روز نهم دی ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.
9933/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت