دو راهی بزرگ ستاره آبی ها بین دلش و تیمش!


دو راهی بزرگ ستاره آبی ها بین دلش و تیمش!

ماجرای دوراهی‌ای که ادن هازارد در آن گیر افتاده این است که هازار‌د مایل است برای رئال مادرید بازی کند ولی از سوی دیگر می‌داند که باید به چلسی وفادار بماند، دست کم تا روز سی ام ژوئن. در برنابئو همه مشتاقند که هاز‌ارد را در فرصت نقل و انتقالات زمستانی با پیراهن رئال ببینند، فرصتی که از سه روز دیگر آغاز می‌شود. اما آبی‌های چلسی نمی‌خواهند هازا‌رد را...

دو راهی بزرگ ستاره آبی ها بین دلش و تیمش!

هازارد به دنبال رئالی شدن بدون خیانت به چلسی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۹
دو راهی بزرگ ستاره آبی ها بین دلش و تیمش!

ادن هازارد از یک سو بین آنچه قلبش او را به آن می‌خواند و از سوی دیگر احترام به باشگاهی که از دوران جوانی به او فرصت داده تا یکی از بهترینهای دنیای فوتبال باشد، گرفتار شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماجرای دوراهی‌ای که ادن هازارد در آن گیر افتاده این است که هازار‌د مایل است برای رئال مادرید بازی کند ولی از سوی دیگر می‌داند که باید به چلسی وفادار بماند، دست کم تا روز سی ام ژوئن. در برنابئو همه مشتاقند که هاز‌ارد را در فرصت نقل و انتقالات زمستانی با پیراهن رئال ببینند، فرصتی که از سه روز دیگر آغاز می‌شود. اما آبی‌های چلسی نمی‌خواهند هازا‌رد را در میانه فصل لیگ برتر از دست بدهند.

اما واقعیت این است که بازی در رئال مادرید همیشه رویای هاز‌ارد بوده است. قرارداد هازارد با استمفورد بریج ۱۸ ماه دیگر به پایان می‌رسد و او بی‌صبرانه منتظر انتقال به پایتخت اسپانیا است. اما هازارد در عین حال نمی‌خواهد به باشگاهی که همه چیزش را مدیون آن است خیانت کرده باشد.

اما عشق هازارد نسبت به رئال تنها به خاطر این نیست که زین‌الدین زیدان، الگو و بت بزرگ او، زمانی که هدایت سفیدپوشان مادرید را به عهده داشت برای به خدمت گرفتن او تلاش زیادی کرده بود. هازارد رئال را به این خاطر تحسین می‌کند که می‌داند هر فوتبالیستی فرصت بازی در رئال را پیدا نمی‌کند و تنها بهترینها هستند که می‌توانند رئالی شوند. برای همین وقتی در تابستان گذشته انتقال او به بربنابئو منتفی شد، هاز‌ارد از این بابت واقعا ناراحت شده بود.

هازا‌رد در حال حاضر در چلسی فقط یک بازیکن نیست. او به همراه سزار آسپیلی‌کوئتا رهبران رختکن چلسی به حساب می‌آیند. هازارد در عین حال یکی از نقاط مرجع در این باشگاه لندنی است. هواداران چلسی او را عاشقانه دوست دارند، مدیران باشگاه برایش ارزش زیادی قائلند و هم‌بازی‌هایش به او نیاز دارند. شکی نیست که هازارد هرگز در مسیر تقابل با چلسی قرار نمی‌گیرد. هازار‌د به دنبال راه حلی خواهد بود که برای همه قابل قبول باشد ولی هاز‌ارد از سوی دیگر می‌داند که رئال مادرید برای هیچکس تا ابد صبر نخواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان