حمایت cr7 از کمک داور ویدئویی


حمایت cr7  از کمک داور ویدئویی

بانک ورزش - کریستیانو رونالدو پس از پیروزی خانگی امروز (شنبه) تیمش مقابل سامپدوریا که در آن یوونتوس به لطف فناوری کمک داور ویدئویی (VAR) یک گلش را از روی نقطه پنالتی زد و گل حریفش در دقیقه 92 هم...

بانک ورزش - کریستیانو رونالدو پس از پیروزی خانگی امروز (شنبه) تیمش مقابل سامپدوریا که در آن یوونتوس به لطف فناوری کمک داور ویدئویی (VAR) یک گلش را از روی نقطه پنالتی زد و گل حریفش در دقیقه 92 هم مردود اعلام شد، استفاده از این فناوری را اتفاقی خوبی برای سری A دانست.

به گزارش بانک ورزش، رونالدو که با دو گلش در این بازی به صدر جدول برترین گلزنان سری A صعود کرد، در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: تیم دارد بسیار خوب کار می‌کند. ما در نیم فصل اول فوق‌العاده بودیم اما باید به تلاش‌مان ادامه دهیم و فرم فعلی را در نیمه دوم فصل هم حفظ کنیم.

رونالدو با اشاره به چند اتفاقاتی که در نتیجه استفاده داور از VAR‌ رقم خورد از جمله گل اول سامپدوریا، افزود: من VAR‌ را دوست دارم چون به داوران برای گرفتن تصمیم درست درباره اتفاقاتی که تشخیص آنها بسیار سخت است کمک می‌کند و ما باید از هر چیزی که کار آنها را آسان می‌کند استقبال کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا