پست بانک خلاء خدمات بانکی در کشور را پوشش داده است


پول‌نیوز - دکتر احمد مرادپور معاون عمرانی استانداری لرستان در نشست با مدیر شعب پست بانک استان گفت: عدم وجود بانک در مناطق روستایی و محروم همواره محسوس بود که خوشبختانه پست بانک ایران این خلاء را بخوبی پوشش داده و خدمات نوین بانکی خوبی را در این...

پول‌نیوز - دکتر احمد مرادپور معاون عمرانی استانداری لرستان در نشست با مدیر شعب پست بانک استان گفت: عدم وجود بانک در مناطق روستایی و محروم همواره محسوس بود که خوشبختانه پست بانک ایران این خلاء را بخوبی پوشش داده و خدمات نوین بانکی خوبی را در این مناطق ارائه می نماید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مرادپور افزود: پست بانک ایران بعنوان بزرگترین خرده بانکدار کشور در حوزه روستایی بسیار موفق بوده و توانسته از طریق اعتبارات صندوق توسعه ملی، تسهیلات اشتغالزایی خوبی را پرداخت نماید که این امر موجب ایجاد اشتغال پایدار و کمک به سبد اقتصادی روستاییان شده است.

پست بانک خلاء خدمات بانکی در کشور را پوشش داده است

مرادپور در پایان ضمن تقدیر از پست بانک استان بر حمایت همه جانبه استانداری از خدمت رسانی این بانک تاکید نمود.

فرزاد رستمی مدیر شعب پست‌بانک استان نیز در این جلسه ضمن تشریح خدمات و عملکرد درسطح استان در حوزه شهر و روستا از حمایت های استانداری درخصوص انتقال حساب های دهیاری های ها به این بانک با اهداء لوح از معاون عمرانی استانداری تقدیر نمود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید