واکنش تند دروازه بان پیشین تیم ملی به خط خوردن حسینی از لیست کی روش !


واکنش تند دروازه بان پیشین تیم ملی به خط خوردن حسینی از لیست کی روش !

منصور رشیدی درباره خط خوردن سیدحسین حسینی از لیست نهایی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: حسینی در نیم فصل اول یکی دو بازی درون دروازه استقلال قرار نگرفت. زمانی که حسینی در تیم امید و زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان در تمرینات شرکت کرد، می‌دانستم او آینده‌دار است و پیشرفت خواهد کرد. اکنون نمی‌‌دانم فلسفه کارلوس کی‌روش چه...

واکنش تند دروازه بان پیشین تیم ملی به خط خوردن حسینی از لیست کی روش !

منصور رشیدی : نمی‌‌دانم فلسفه کارلوس کی‌روش چه چیزی بوده که حسینی را خط زده است
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ | ۹:۵۲
واکنش تند دروازه بان پیشین تیم ملی به خط خوردن حسینی از لیست کی روش !

منصور رشیدی، دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال می گوید نمی‌داند فلسفه کارلوس کی‌‌روش برای خط زدن سیدحسین حسینی چه چیزی بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منصور رشیدی درباره خط خوردن سیدحسین حسینی از لیست نهایی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت:

حسینی در نیم فصل اول یکی دو بازی درون دروازه استقلال قرار نگرفت. زمانی که حسینی در تیم امید و زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان در تمرینات شرکت کرد، می‌دانستم او آینده‌دار است و پیشرفت خواهد کرد. اکنون نمی‌‌دانم فلسفه کارلوس کی‌روش چه چیزی بوده که حسینی را خط زده است.

وی افزود:

باشگاه استقلال نیز در بازی نکردن حسینی مقصر است. او از شهرستان آمده و فرصت زیادی برای پیشرفت داشت. اگر بیشتر خودش را نشان می‌داد، تجربه‌اش بیشتر می‌شد. نه تنها من، بلکه خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند که حسینی حداقل می‌توانست به عنوان دروازه‌بان دوم تیم ملی انتخاب شود. هنوز نمی‌دانم دلیل خط خوردن حسینی از جام جهانی و جام ملت‌ها چه چیزی بوده است.

دروازه‌بان پیشین استقلال و تیم ملی در مورد اینکه یکی از دلایل اصلی خط خوردن حسینی بازی نکردن در استقلال بوده است، گفت:

حسینی می‌توانست برای استقلال بازی کند، اما مهدی رحمتی با وجود سن بالایی که دارد، آماده نشان داده است. پیام نیازمند که در لیست نهایی قرار گرفته، امسال خودش را نشان داده، اما حسینی یکی دو سال است که عملکرد خوبی داشته است. از طرفی، این سؤال پیش می‌آید که امیر عابدزاده دیگر دروازه‌بان تیم ملی که در لیگ پرتغال بازی می‌کند، آیا عملکرد خوبی داشته یا نه؟

رشیدی در واکنش به بحث جدایی حسینی از استقلال عنوان کرد:

یک‌بار با حسینی صحبت کردم و گفتم این کار درست نیست. برای او موقعیت زیاد پیش می‌آید و یک روز خودش را ثابت خواهد کرد. حسینی جوان است و دوست دارد بازی کند، درست مثل خودم که از شهرستان به تهران آمدم و می‌خواستم بازی کنم. وقتی بازی نمی‌کردم، به یکی دو تیم دیگر رفتم تا خودم را نشان دهم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات