رونمایی کتاب نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته


رونمایی کتاب نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

.ستاد برگزاری نمایشگاه تبلیغات اعلام کرد، کتاب پانزدهمین نمایشگاه بین­المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته رونمایی می­شود.

رونمایی کتاب نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

به گزارش شمانیوز: این کتاب که حاوی اطلاعات شرکت­های تبلیغاتی شرکت‏کننده، معرفی نمایشگاه و توانمندی‏های آن است، اطلاعات لازم درباره نمایشگاه و مشارکت­کنندگان را دراختیار بازدیدکنندگان، علاقمندان و فعالان این عرصه قرار می‌دهد.

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی هر سال با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می­شود و فعالان تبلیغات از حوزه‏های مختلف چاپی، محیطی، هدایا و ... در آن حضور دارند.

این کتاب از روز آغاز نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت و از این طریق بازدیدکنندگان با شرکت­های حاضر در نمایشگاه و زمینه فعالیت آنها آشنا خواهند شد.

برپایی کارگاه‌های آموزشی رایگان

کارگاه‌های آموزشی "کاربرد اینفوگرافیک در تبلیغات و بازاریابی" و "نقش سواد بصری در تبلیغات و بازاریابی" را رایگان برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه تبلیغات برگزار می‌کند.

دکتر مریم سلیمی مولف و مدرس حوزه اینفوگرافیک و سواد بصری این کارگاه‌ها را به ترتیب صبح پنجشنبه و جمعه 13 و 14 دی برگزار خواهد کرد.

دکتر سلیمی از جمله مولفان و مترجمان کتاب‌های گرافیک خبری و اطلاع‌رسان، گرافیک اطلاع‌رسان 2، عضو گروه مولفان کتاب "تفکر و سواد رسانه‌ای" وزارت آموزش و پرورش داور جشنواره‌های مطبوعاتی در حوزه گرافیک و نیز اینفوگرافیک است.

ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته از فعالان و روزنامه‌نگاران علاقه‌مند برای حضور در کارگاه‌های "کاربرد اینفوگرافیک در تبلیغات و بازاریابی" و "نقش سواد بصری در تبلیغات و بازاریابی" دعوت می‌کند.

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین­المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته از 12 تا 14 دی برگزار می­شود و فعالان صنعت تبلیغات سراسر کشور را با هدف ارائه تجارب تخصصی و حرفه‌ای تبلیغات در کنار حضور شرکت­های تبلیغاتی خارجی، گرد هم آورده است.

منبع:دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی