آخرین وضعیت اعتراض سپاهان به رای بازی با پرسپولیس


آخرین وضعیت اعتراض سپاهان به رای بازی با پرسپولیس

در سال های اخیر بیشتر پرونده هایی که از سوی کمیته انصباطی به کمیته استیناف فرستاده شده و موضوع محرومیت تیم ها بوده تایید شده است به این خاطر که کمیته انضباطی بعد از بارها تذکر و جریمه نقدی تماشاگران تیم ها را محروم می کند. سپاهان در ادله خود آورده است در جریان بازی با پرسپولیس ابتدا نارنجک از سوی هواداران تیم پرسپولیس به داخل زمین پرتاب شد! هم...

آخرین وضعیت اعتراض سپاهان به رای بازی با پرسپولیس

درخواست سپاهان درباره رای بازی با پرسپولیس به کمیته استیناف می رود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۸
آخرین وضعیت اعتراض سپاهان به رای بازی با پرسپولیس

باشگاه سپاهان به طور رسمی به رای صادره از سوی کمیته انضباطی در مورد دیدار با پرسپولیس اعتراض کرده است. بر همین اساس در روزهای آتی این پرونده در اختیار کمیته استیناف قرار می گیرد تا بررسی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در سال های اخیر بیشتر پرونده هایی که از سوی کمیته انصباطی به کمیته استیناف فرستاده شده و موضوع محرومیت تیم ها بوده تایید شده است به این خاطر که کمیته انضباطی بعد از بارها تذکر و جریمه نقدی تماشاگران تیم ها را محروم می کند.

سپاهان در ادله خود آورده است در جریان بازی با پرسپولیس ابتدا نارنجک از سوی هواداران تیم پرسپولیس به داخل زمین پرتاب شد! هم چنین باشگاه سپاهان مدعی شده حمله به اتوبوس تیم پرسپولیس در شاهین شهر از سوی طرفداران باشگاه سپاهان نبوده است و باشگاه سپاهان این حرکت را محکوم کرده است.

جالب اینکه بیشتر تیم های لیگ برتری به محرومیت طرفداران خود توسط کمیته انضباطی معترض هستند و می گویند در فوتبال جهان این حکم دیگر صادر نمی شود در حالی که چند روز پیش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا طرفداران باشگاه اینتر را به خاطر شعارهای نژاد پرستانه و هم چنین درگیری با هواداران تیم حریف دو جلسه از حضور در استادیوم محروم کرد. البته باشگاه اینتر در واکنش به این رای ضمن محکوم کردن رفتار تماشاگرانش، از هوادارانی که موافق سر دادن شعارهای نژاد پرستانه و هم چنین درگیری با تماشاگران حریف هستند، خواست تا دیگر در کنار تیم نباشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن روز پنجشنبه و شب جمعه برای اموات + عکس نوشته های فاتحه و دلتنگی فوت شده ها