ملکه زیبایی شتر در جشنواره شتر مغولستان چین + فیلم


زیباترین شتر در جشنواره شتر انتخاب شد یکی از مراسمات جالب توجه انتخاب زیباترین هاست که شاید طرفداران بسیاری در دنیا داشته باشد اما این زیباترین ها فقط محدود به انسان و زن و مرد نمیشود . انتخاب زیباترین شتر در مغولستان چین یکی از رسم هایی است هر ساله در جشنواره شتر این منطقه... نوشته ملکه زیبایی شتر در جشنواره شتر مغولستان چین + فیلم اولین بار در...

زیباترین شتر در جشنواره شتر انتخاب شد

ملکه زیبایی شتر در جشنواره شتر مغولستان چین + فیلمملکه زیبایی شتر در جشنواره شتر مغولستان چین + فیلم

انتخاب ملکه زیبایی شتر چین

یکی از مراسمات جالب توجه انتخاب زیباترین هاست که شاید طرفداران بسیاری در دنیا داشته باشد اما این زیباترین ها فقط محدود به انسان و زن و مرد نمیشود .

انتخاب زیباترین شتر در مغولستان چین یکی از رسم هایی است هر ساله در جشنواره شتر این منطقه برگزار میگردد و طرفداران خاص و پر و پا قرص خود را دارد .

مردم منطقه مغولستان چین هنوز هم به سنت‌های دیرینه خود از قبیل پرورش شتر پایبندی خاصی دارند. شتر به علت توان جسمی خاصی که دارد با شرایط سخت و دشوار استان «مغولستان داخلی» سازگار است یعنی همان منطقه‌ای که سرمای کشنده زمستان آن معروف است.

هر سال چینی‌ها در این ایام در منطقه مغولستان، جشنواره شتر را برگزار می‌کنند. برگزاری مسابقات شترسواری، تیراندازی باکمان در حال شترسواری، چوگان با شتر و نمایش شتر‌ها برای فروش بخشی از برنامه‌های این جشنواره آیینی است که ماهیت تجاری قابل توجهی هم پیدا کرده است. حدود ده هزار نفر شتر در جشنواره امسال مغولستان شرکت داده شده اند. مسابقات شترسواری برای مدت سه روز میان شتر سواران ادامه خواهد داشت.

ملکه زیبایی شتر در جشنواره شتر مغولستان چین + فیلمملکه زیبایی شتر در جشنواره شتر مغولستان چین + فیلم

جشنواره شتر

در این جشنواره، ملکه زیبایی شتر‌ها هم انتخاب می‌شود. معیار‌هایی از قبیل اندازه سر شتر، اسکلت شتر، شکل پا‌ها و کوهان‌ها و همچنین رنگ مو، ازجمله معیار‌های امتیازدهی برای انتخاب ملکه زیبایی شتر‌ها است.

به گفته شترشناسان، شتر‌هایی که سینه‌ای پهن و بدنی دراز و مو‌هایی با رنگ روشن‌تر داشته باشند بهترین شتر‌ها تلقی می‌شوند. سال گذشته سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو)، این آیین سنتی چینی‌ها را در فهرست میراث ناملموس جهانی ثبت کرد.

فیلم مراسم ملکه زیبایی شتر را مشاهده میفرمایید .

دانلود جشنواره شتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا