امری: در پاری سن ژرمن، تردیدهایی برای جذب محمد صلاح از رم داشتیم؛ او حالا یکی از 5 بازیکن برتر جهان است


امری: در پاری سن ژرمن، تردیدهایی برای جذب محمد صلاح از رم داشتیم؛ او حالا یکی از 5 بازیکن برتر جهان است

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://tarafdari.com)- اونای امری عنوان کرد می توانسته محمد صلاح را از رم به پاری سن ژرمن بیاورد اما شک داشته که او می تواند در یک باشگاه بزرگ، کارایی داشته باشد. محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در...

طرفداری- اونای امری عنوان کرد می توانسته محمد صلاح را از رم به پاری سن ژرمن بیاورد اما شک داشته که او می تواند در یک باشگاه بزرگ، کارایی داشته باشد. محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در فصل جاری 15 گل برای قرمزها به ثمر رسانده است. در فصل گذشته، او با 45 گل، عملکردی خیره کننده داشت.

به گزارش دیلی میل، محمد صلاح در تابستان 2017 با مبلغ 34 میلیون پوند از رم به لیورپول پیوست. در زمانی که اونای امری هدایت پی اس جی را بر عهده داشت، محمد صلاح در رادار این باشگاه فرانسوی بود. با این حال او قبل از رم، در چلسی عملکرد خوبی را از خود بر جای نگذاشت. امری که حالا محمد صلاح را یکی از بهترین بازیکنان جهان می داند، در این باره توضیح می دهد:

درباره امکان خرید صلاح برای پاری سن ژرمن هنگامی که در رم بازی می کرد، صحبت کردیم. تردیدهایی داشتیم. سپس با لیورپول قرارداد امضا کرد و تمام این تردید ها برطرف شد. در مورد عملکرد مشابه از او در تیمی بزرگ شک داشتیم. تیمی مانند پی اس جی در پاریس. اما حالا به شما می گویم، اگر درباره 5 بازیکن برتر جهان صحبت می کنیم، یکی از آن ها محمد صلاح است.

آرسنال آخرین تیمی بود که در ورزشگاه امارات، از لیورپول امتیاز گرفت. آن بازی با تساوی خاتمه یافت. پس از آن، شاگردان یورگن کلوپ به 8 پیروزی دست یافتند تا با فاصله 6 امتیازی، در صدر جدول قرار گیرند. توپچی ها در جایگاه پنجم رده بندی قرار دارند و فاصله ای 13 امتیازی با صدر جدول گرفته اند. حالا منچسترسیتی، عملکردی ضعیف در بازی های گذشته خود داشته است. سرمربی توپچی ها، لیورپول را مدعی عنوان قهرمانی می داند.

شکست منچسترسیتی در دو بازی گذشته اش، مایه شگفتی بود. برای من و بسیاری این طور بود. لیورپول در دیدارهایش اشتباهی مرتکب نشد. آن ها این تیم را ساخته اند. به خاطر می آورم در 3 سال گذشته، مشکلاتی در خط دفاعی داشتند و چند نفر را جذب کردند. به طور مثال ویرجیل فن دایک. با یک سرمایه گذاری خوب، نتیجه همان چیزی شد که در چنین پروسه ای، امروزه انتظار داریم. لیورپول تیم بسیار بزرگی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی