9 دی نشان داد مملکت را مردم اداره می‌کنند


9 دی نشان داد مملکت را مردم اداره می‌کنند

نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به اینکه 9 دی نشان داد مملکت را مردم اداره می‌کنند، گفت: تجمعاتی که امسال در سالروز حماسه 9دی رخ خواهد داد پیشوازی برای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور با گرامیداشت ایام 9 دی در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: 9 دی یک روز فرخنده برای مردم ایران و برای جمهوری اسلامی ایران است، 9 دی و حرکت انقلابی مردم یک نقطه عطف در تاریخ جمهوری اسلامی بود، شیطان بزرگ ایادی داخلی و خارجی اش را تجهیز کرده بود و میلیاردها دلار هزینه کرد تا توسط چند اراذل و اوباش نظم کشور را به هم بریزند و با حمله به مساجد به اصل مقدسات ما توهین کنند.

وی بیان داشت: دشمنان در فتنه 88 عاشورا را مورد هدف قراردادند و تصور می کردند اگر آشوب کنند و در این میان به مساجد و محافل عزاداری امام حسین(ع) حمله کنند مردم ایران می ترسند و فرار می کنند اما دشمنان هنوز نفهمیدند مردم ایران اسلامی مردمی شجاع ، نترس و ولایت مدار هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: 9 دی نشان داد باید همه توطئه ها و فتنه ها را در نطفه خفه کرد ، تجمعاتی هم که امسال در سالروز حماسه 9دی رخ خواهد داد پیشوازی برای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی خواهد شد و مردم ایران ایستادگی خود را با عزت و عظمت به نمایش خواهند گذاشت.

وی بیان داشت: ترامپ رئیس جمهور آمریکا و دارو دسته اش بدانند مردم ایران شاید نسبت به مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی گلایه و اعتراض داشته باشند اما همان ها با خونشان اسلام، قرآن و مملکتشان را حفظ می کنند مردم ایران کشورشان را دوست داند و اعتراضات آن ها اعتراضاتی است نسبت به برخورد افرادی امثال من که به درستی وظیفه خود را انجام نداده ایم وگرنه مردم به اسلام و قرآن معترض نیستند.

قاضی پور افزود: همان ها که فتنه 88 را رغم زدند همان ایادی داخلی دشمن بودند که اطلاعات محرمانه ایران را سرقت می کردند و در اختیار دشمنان قرار می دادند و آنها هم بهترین و پاک ترین فرزندان این مملکت ما یعنی دانشمندان هسته ای را ترور کردند.

وی اظهار داشت: مردم در 9 دی نشان دادند که می توانند اسلام و مملکت را خودشان اداره کنند حماسه 9 دی نشان داد جمهوری اسلامی ایران محکم تر و استوارتر از آن است که سقوط کند، پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند.

نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: مسئولین باید بفهمند و بدانند برای حفظ نظام باید مردم را در صحنه نگه دارند این مملکت به پشتوانه مردم استوار است پس مسئولین باید نسبت به حل مشکلات مردم اقدامات عملی و جدی داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت