آموزش پاپوش بافتنی زنانه


آموزش پاپوش بافتنی زنانه

آموزش پاپوش بافتنی زنانه, پاپوش بافتنی , اموزش پاپوش زنانه مجلسی,بافت پاپوش زنانه اموزش پاپوش زنانه مجلسی : رج اول 5 زنجیره می زنیم و بعد از گرد کردن داخل حلقه با سه زنجیره بافت را شروع می کنیم و با 7 پایه بلند رج اول را تمام می کنیم   رج دوم را با … نوشته آموزش پاپوش بافتنی زنانه اولین بار در پورتال جامع ایران بانو پدیدار شد.

آموزش پاپوش بافتنی زنانه

آموزش پاپوش بافتنی زنانه, پاپوش بافتنی , اموزش پاپوش زنانه مجلسی,بافت پاپوش زنانه

اموزش پاپوش زنانه مجلسی :


طرز بافت پاپوش : رج اول ۵ زنجیره می زنیم و بعد از گرد کردن داخل حلقه با سه زنجیره بافت را شروع می کنیم و با ۷ پایه بلند رج اول را تمام می کنیم

رج دوم را با سه زنجیره شروع می کنیم واینبار در هر دانه دو پایه بلند می بافیم یعنی ۱۴ پایه بلند می بافیم.

رج بعدی را نیز مانند رج قبل می بافیم یعنی در هر دانه دو پایه بلند می بافیم تا تعداد پایه ها به ۲۸ برسد.

حالا تا رج ۱۳ در هر دانه یک پایه بلند می بافیم .وقتی که پایه ای اضافه نشود همانطور که می بافیم بافتمان حالت کاسه می شود.البته شما می توانید بر اساس سایز پای خود تعداد رج هایی که ساده می بافید را کم یا زیاد کنید .همانطور که در عکس می بینید با پوشیدن پاپوش به راحتی می توانید اندازه دلخواه خود را بدست آورید.

خوب حالا نوبت بافت کف ودوطرف کف پوش است که برای اینکار ما تعداد ۲۰ دانه اول را می بافیم و به مابقی دانه ها کار نداریم و بافتمان را برمی گردانیم وبا بافتن سه زنجیره به رج بعد می رویم ۸ رج بعدی را به همین صورت می بافیم.

رج ۲۲- به اول وآخر بافت یک پایه بلند اضافه می کنیم .یعنی اول رج سه زنجیره می زنیم وودانه اول را بادو پایه بلند شروع می کنیم ،بعد دانه های بعدی هر دانه یک پایه بلند می بافیم ودر انتها دانه آخر را دوپایه بلند می بافیم.

رج ۲۳تا ۲۵-در هر دانه یک پایه بلند می بافیم .
رج ۲۶-دوباره مثل رج ۲۳ یکی اول ویکی آخر رج اضافه می کنیم.
رج ۲۷ و۲۸- در هر دانه یک پایه بلند می بافیم.

در اینجا بافت پاپوش تقریبا”به اتمام رسید.البته شما با توجه به سایز مد نظر خود می توانید تعداد رج ها را کم یا زیاد کنید.حالا با نخ وسوزن قسمت انتهایی پاپوش را از داخل کار می دوزیم. این شد اسکلت اصلی پاپوش .

حالا برای تزئین پاپوش با رنگ متفاوت دور تا دور پاپوش را می بافیم(یک پایه کوتاه دو زنجیره دو دانه بعد یک پایه کوتاه،تا آخر کار.)

آموزش پاپوش بافتنی زنانه

بافت پاپوش زنانه,طرز بافت پاپوش بافتنی

آموزش پاپوش بافتنی زنانه| بافت پاپوش زنانه|طرز بافت پاپوش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بافتنی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403