نخبگان و جریان‌های سیاسی برای حل مشکلات همکاری کنند


نخبگان و جریان‌های سیاسی برای حل مشکلات همکاری کنند

یزد - ایرنا - فعال سیاسی با اشاره به اینکه دشمنی استکبار جهانی با تحریم‌ها، فشار اقتصادی و روانی علیه نظام جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد، از نخبگان و جریان‌های سیاسی کشور دعوت کرد تا با همدلی و همکاری هم برای حل مشکلات در کنار مسئولان قرار گیرند و برای رفع چالش ها تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی پنجشنبه ‌شب در امامزاده جعفر (ع) یزد افزود: باوجود برخی انتقادات و ضعف‌هایی که وجود دارد برای برون‌رفت از مشکلات باید از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده کرد.
وی بابیان اینکه ایران کشوری ثروتمند و قابلیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف دارد، بر ضرورت برنامه‌ریزی و استفاده درست از آن‌ها در راستای توسعه متوازن و به‌کارگیری مطلوب منابع به‌عنوان یک ضرورت در شرایط کنونی تأکید کرد.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مسئولان از تمام قابلیت‌های جامعه در برنامه‌ای دقیق و مشخص استفاده کنند قطعاً تهدید و تحریم‌های دشمنان نمی‌تواند به کشور آسیب وارد کند.
زاکانی با اشاره به اینکه تمام مشکلات کشور ناشی از تحریم نیست خاطرنشان کرد: اگر با همدلی و همکاری خالصانه، با برنامه‌ریزی مدون بر اساس ظرفیت‌های کشور اقدام شود بدون شک هر تحریمی بی‌اثر می‌شود.
وی، توزیع نامناسب ثروت در جامعه را یکی از ضعف‌ها و ازجمله معضلات کشور برشمرد و از مسئولان برای نظارت عالیه بر امور اقتصادی و تحقق عدالت اجتماعی بر اساس مقررات کشور تأکید کرد .
عضو جمعیت رهرویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: بروز و ظهور فساد اقتصادی در کشور موجب معضلات بزرگی شده است، باید مسئولان برحسب وظیفه نسبت به ارتقای نظارت‌ها و برخورد با سوءاستفاده کنندگان اقدام کنند.
زاکانی تصریح کرد: برخورد با فساد در شکل‌های مختلف و حوزه اقتصادی جزو مطالبات مردم از مسئولان اجرایی در بخش‌های مختلف است که باید رسیدگی و موجب جلب اعتماد عمومی در جامعه شود.
این فعال سیاسی به اهمیت رابطه صمیمی بین مردم و مسئولان اشاره کرد و بیان داشت: از ارکان مهم پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 در کنار نقش رهبر دینی، مکتب، حضور و همکاری مردم و بصیرت آن‌هاست.
زاکانی تصریح کرد: رابطه میان مردم و مسئولان، وجود بینش ، بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان جزو اساسی‌ترین راه‌ها برای شکست توطئه‌های استکبار علیه نظام اسلامی است.
وی به شناخت فتنه‌ها و بهره‌گیری از تجارب گذشته در برخورد با مسائل به‌عنوان یک وظیفه توسط مردم و مسئولان اشاره کرد و از آحاد مردم خواست تا با حفظ وحدت برای تحقق اهداف نظام تلاش کنند.
این فعال سیاسی در سفر به یزد در جمع اعضای مجمع عالی بسیج استان و همچنین مربیان و دانش آموزان عضو انجمن‌های اسلامی مدارس یزد سخنانی بیان کرد.
7536/ 2047/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس