بیست و ششمین نمایشگاه بنفشه آفریقایی در همدان


بیست و ششمین نمایشگاه بنفشه آفریقایی در همدان

بیست و ششمین نمایشگاه و فروشگاه بنفشه آفریقایی در محل مرکز همایشهای قرآنی و بین المللی همدان برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ روز جمعه هفتم دی ماه، با حضور جمع کثیری از مردم علاقمند همدان، کلکسیونرها، پرورش دهندگان و با همت انجمن بنفشه آفریقایی، بیست و ششمین نمایشگاه و فروشگاه گلهای زیبای آپارتمانی در محل تالار قرآن این شهر برگزار شد.

بنفشه آفریقایی گیاهی است دایمی و گل دهنده که به عروس گیاهان آپارتمانی معروف است، این گیاه به نگهداری آسان در محیط آپارتمان، داشتن گل در تمام فصول، تکثیر ساده و تنوع چشمگیر خود در بسیاری از کشورهای جهان، علاقمندان بسیاری را به خود جلب کرده است.

بادامی مدیر نمایشگاه به خبرآنلاین همدان گفت: بیش از 100 گونه از این گل زیبا در این دوره از نمایشگاه در معرض بازدید مردم عاشق طبیعت همدان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تمامی کلکسیونرها و پرورش دهندگان بنفشه آفریقایی در همدان، صرفا از علاقمندان گل و گیاه در این شهر هستند و در این نمایشگاه با قیمت های اندکی اقدام به فروش این گلهای کرده و قسمتی از درآمد خود را نیز جهت امور خیریه اختصاص می دهند.

لازم به ذکر است، در این نمایشگاه یک روزه به جزء فروش گل، خاک، کود و لوازم جانبی، آموزش رایگان نگهداری و پرورش بنفشه آفریقایی و انواع گل و گیاه آپارتمانی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

46

کد خبر 1217014

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس