روایت سردار نجات از تفکیک قائل شدن رهبری میان معترضان به نتایج انتخابات و آشوبگران عاشورای 88


روایت سردار نجات از تفکیک قائل شدن رهبری میان معترضان به نتایج انتخابات و آشوبگران عاشورای 88

ویدئویی را از بیان خاطرات فرمانده سابق سپاه حفاظت ولی امر در خصوص رفتار منعطفانه رهبری در قبال معترضان به نتایج انتخابات سال 88 مشاهده می‌کنید.

روایت سردار نجات از تفکیک قائل شدن رهبری میان معترضان به نتایج انتخابات و آشوبگران عاشورای 88به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ششم دی‌ماه که در سال ۸۸ با عاشورای حسینی قرین شده بود، در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور خاطره‌ای تلخ است، روزی که عناصر ضدانقلاب و افراد دین‌نشناسی که سال‌ها به دنبال عقده‌گشایی و تقابل با نظام جمهوری اسلامی بودند به خیابان‌ ریختند و با بی حرمتی به مراسم اقامه عزای حضرت سیدالشهداء(علیه السلام) و حمله به عزاداران حسینی اوج وقاحت و بی‌شرمیشان را علنی‌تر کردند، تا جایی‌ که اغتشاشگران آن روز حتی به صفوف نماز جماعت ظهر ‏عاشورا هم رحم نکردند و با سنگ‌پراکنی به نمازگزاران هیأت ‏آل‌طه در میدان جمهوری‌اسلامی، مخالفت خود با نماز را هم به ‏نمایش گذاشتند.

پس از این وقایع بود که ملت بصیر و زمان شناس کشورمان در راهپیمایی میلیونی نُهم دی، آنچنان کوبین‌مَُشتی بر جسم فتنه‌گران و مستکبران و ضدانقلاب وارد کردند که پس از آن قائله فتنه۸۸ به کلی جمع شد. هر از گاهی خاطراتی از وقایع آن سال از سوی مسئولین وقت کشور در رسانه‌ها منتشر می‌شود که شنیدن و تحلیل آن‌ها خالی از لطف نیست.

سردار حسین نجات که در آن سال مسئولیت فرماندهی سپاه حفاظت ولی امر را عهده دار بود ضمن نقل خاطره‌ای از تفکیک قائل شدن رهبر انقلاب میان معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آن سال و آشوبگران و آتش زنندگان خیمه‌های عزای حضرت اباعبدالله(علیه السلام) به ذکر نکاتی از برخورد رهبری در قبال فتنه‌گران پرداخت که در ادامه ویدئوی مربوطه که مشمول بر گفتگوی وی در برنامه دستخط رسانه‌ ملی است را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند