اعتبارات دفاعی در بودجه سال 98 کاهش نمی‌یابد


اعتبارات دفاعی در بودجه سال 98 کاهش نمی‌یابد

تهران- ایرنا- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: اعتبارات وزارت دفاع و بنیه دفاعی نه تنها کاهش نمی‌یابد بلکه در سال آینده امکان افزایش نیز دارد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع، سردار «رضا طلائی نیک» در واکنش به انتشار اخباری در برخی رسانه های گروهی مبنی بر کاهش بودجه وزارت دفاع در سال 1398افزود: بر اساس مستندات و متن «لایحه بودجه سال 1398» و با احتساب تحقق و تأمین منابع از بودجه مازاد پیش بینی شده، اعتبارات دفاعی نه تنها کاهش نمی‌یابد بلکه در سال آینده امکان افزایش نیز دارد.
وی با تشکر از دقت و حساسیت اصحاب رسانه و دلسوزان و علاقه مندان به امور دفاعی کشور در خصوص ارقام منتشر شده پیرامون اعتبارات وزارت دفاع در سال 1398 افزود: برداشت رسانه ها مربوط به وجود ابهاماتی در تفکیک بودجه دفاعی و تأمین آن از دو منبع اصلی و مازاد است که نیازمند شفاف سازی است و امیدواریم با اهتمام و تعامل مجلس شورای اسلامی و دولت محقق شود.
سردار طلائی نیک ادامه داد: بیست هزار میلیارد تومان از اعتبارات دفاعی به تأمین منابع از درآمد مازاد موکول شده است که با هماهنگی و توافق دولت و مجلس و ستاد کل نیروهای مسلح باید تعیین تکلیف و محقق شد.
سیام**9612**1058** 1055

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار