جک بلک کانال یوتیوب مخصوص خود برای گیمینگ را راه‌اندازی می‌کند


جک بلک کانال یوتیوب مخصوص خود برای گیمینگ را راه‌اندازی می‌کند

بازیگر و کمدین «جک بلک» (Jack Black) کانال مخصوصی را در یوتیوب برای فعالیت‌های گیمینگ خود راه‌اندازی کرده است. در ادامه همراه گیم‌شات باشید. فیلم Jumanji 3 با بازی جک بلک در سال 2019 به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این فیلم دنباله‌ای بر عنوان موفق Jumanji: Welcome to the Jungle محسوب می‌شود و در آن، بلک در کنار «دوین جانسون» (Dwayne Johnson) و...

بازیگر و کمدین «جک بلک» (Jack Black) کانال مخصوصی را در یوتیوب برای فعالیت‌های گیمینگ خود راه‌اندازی کرده است. در ادامه همراه گیم‌شات باشید.

فیلم Jumanji 3 با بازی جک بلک در سال 2019 به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این فیلم دنباله‌ای بر عنوان موفق Jumanji: Welcome to the Jungle محسوب می‌شود و در آن، بلک در کنار «دوین جانسون» (Dwayne Johnson) و «کوین هارت» (Kevin Hart) ایفای نقش می‌کند. گرچه جزئیات زیادی از پلات این فیلم در دسترس نیست، بلک اخیراً از ایده‌ی بردن آن به فضا گفته است. تاریخ اکران Jumanji 3 نیز فصل تعطیلات 2019 اعلام شده است که آن را در رقابت با Star Wars: Episode 9 قرار می‌دهد. فیلم‌برداری این فیلم به‌زودی آغاز می‌شود و این بدین معنی است که جک بلک درگیر آن خواهد شد.

با این حال، این برنامه‌ی کاری شلوغ باعث نشده است که بلک از راه‌اندازی کانال یوتیوب مخصوص خود برای گیمینگ به نام Jablinski Games عقب بماند. وی اخیراً با ویدئویی این خبر را اعلام کرده و به چهره‌های دیگر استریمینگ نظیر Ninja و PewDiePie نیز اشاراتی داشته است. محتوای این کانال «بازی، غذا و زندگی» خواهد بود و پسر بلک کارگردانی و ویرایش ویدئوها را بر عهده دارد.

البته جک بلک اولین چهره‌ی مشهوری نیست که کانال یوتیوب مخصوص خود را راه‌اندازی می‌کند. با محبوبیت فوق‌العاده بالای یوتیوب در سراسر جهان، چهره‌های دیگری نظیر «ویل اسمیت» (Will Smith) و «ریس ویترسپون» (Reese Witherspoon) نیز از کانال شخصی خود بهره می‌برند. در حال حاضر کانال‌های گیمینگ بخش قابل توجهی از کانال‌های شخصی بر روی یوتیوب را تشکیل می‌دهند اما برخی از آن‌ها طی چند سال گذشته حواشی و سر و صدای زیادی را به پا کرده‌اند. امسال Ninja پس از اعلام اینکه به‌خاطر ترس از شایعه با زنان لایو استریم برگزار نمی‌کند، دچار مشکلاتی با طرفداران شد. در سال 2017، PewDiePie پس از انتشار ویدئوهایی ضد یهودی مورد بازخوردهای شدیدی قرار گفت و حتی Disney Digital Network همکاری خود را با وی خاتمه داد.

حال که بلک نوید این را داده است که کانالش از کانال‌های Ninja و PewDiePie هم بزرگ‌تر خواهد شد، این می‌تواند هدیه‌ی کریسمس علاقه‌مندان کانال‌های گیمینگ یوتیوب باشد! بلک علاوه بر اینکه شخصیتی عجیب و شوخ‌طبع دارد، نسبت به گیمینگ هم آگاه است و این موضوع بر اعتبار کانال او می‌افزاید. طبق گفته‌های وی، برنامه این است که هر هفته ویدئوی جدیدی بر روی کانال آپلود شود و بنابراین تنها دو روز تا اولین ویدئو فاصله داریم. این کانال هم‌اکنون بیش از 300 هزار عضو دارد و احتمالاً این رقم بیشتر هم خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جک بلک کانال یوتیوب مخصوص خود برای گیمینگ را راه‌اندازی می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تدوین طرح مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس