برانکو اوکی داد ؛ تنها مشکل لژیونر ملی پوش برای پرسپولیسی شدن


بحث بازگشت طارمی به پرسپولیس از مدت‌ها پیش مطرح شده و نکته مهم این که نه باشگاه و نه بازیکن اقدام به تکذیب موضوع نکرده‌اند. طارمی در وضعیت بسیار ناخوشایندی از پرسپولیس جدا شد و الان هواداران نسبت به او موضع دارند. با این وجود در نظرسنجی‌های صورت گرفته، عمده هواداران اظهار کرده‌اند که به تصمیم نهایی برانکو در این مورد احترام می‌گذارند. خود...

برانکو اوکی داد ؛ تنها مشکل لژیونر ملی پوش برای پرسپولیسی شدن

طارمی نیم‌فصل دیگر با الغرافه قطر قرارداد دارد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۲ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ دی ۱۳۹۷ | ۸:۳۱
برانکو اوکی داد ؛ تنها مشکل لژیونر ملی پوش برای پرسپولیسی شدن

واضح است که برانکو نسبت به بازگشت طارمی بی‌میل نیست اما به هر حال مهاجم بوشهری هنوز یک نیم‌فصل دیگر با الغرافه قطر قرارداد دارد و این مشکل طارمی برای پرسپولیسی شدن است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بحث بازگشت طارمی به پرسپولیس از مدت‌ها پیش مطرح شده و نکته مهم این که نه باشگاه و نه بازیکن اقدام به تکذیب موضوع نکرده‌اند. طارمی در وضعیت بسیار ناخوشایندی از پرسپولیس جدا شد و الان هواداران نسبت به او موضع دارند. با این وجود در نظرسنجی‌های صورت گرفته، عمده هواداران اظهار کرده‌اند که به تصمیم نهایی برانکو در این مورد احترام می‌گذارند.

خود ایوانکوویچ هم در واکنش به پرسش‌های متعدد خبرنگاران در این مورد، تنها موضوع را به بعد موکول کرده است. لحن جواب دادن برانکو در این مورد را می‌توانید با پاسخگویی او در قبال شایعه بازگشت رامین رضاییان به جمع سرخپوشان مقایسه کنید؛ وقتی برانکو با صراحت هر چه تمام‌تر می‌گفت:

«نه، ما مهدی شیری را به‌ عنوان دفاع راست جذب کرده‌ایم و دیگر در آن پست بازیکن نمی‌خواهیم.»

واضح است که برانکو نسبت به بازگشت طارمی‌ بی‌میل نیست اما به هر حال مهاجم بوشهری هنوز یک نیم‌فصل دیگر با الغرافه قطر قرارداد دارد. الغرافه مجبور شد برای جذب طارمی از پرسپولیس حدود ۵۰۰ هزار دلار پول رضایت‌نامه بدهد و حالا در موقعیت معکوس، طبیعی است که مطالبه نقدی از پرسپولیس یا سایر تیم‌های خواهان طارمی داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان