یقه های بافتنی زیبا و کاربردی را در این مطلب از مجله هنر در خانه ارائه می دهیم که هر یک از این مدل های یقه می توانند انتخاب مناسبی برای لباس های بافتنی مختلف باشند. اگر شما نیز قصد آشنایی با انواع مدل یقه بافتنی آشنا شوید و سپس بهترین گزینه را انتخاب و اقدام به بافت یقه نمایید. این مطلب را از دست ندهید و تا پایان ما را همراهی نمایید.

در همه بلوز ها، ژاکت ها و لباس بافتنی های ساده و شیک یقه نقش مهمی دارد و بخش زیادی از زیبایی و جذابیت لباس را تعیین می کند. یقه لباس های بافتنی تنوع بالایی دارند و متناسب با مدل لباس انتخاب می شوند. یقه هفت، یقه گرد، یقه آرشال، یقه اسکی، یقه ایستاده و… از جمله رایج ترین یقه های بافتنی می باشند که به صورت بافتنی دو میل و نک میل بافته می شوند. در ادامه بیشتر با یقه های بافتنی آشنا خواهید شد.

۹ مدل یقه بافتنی زنانه و دخترانه :

همانطور که گفتیم یقه های بافتنی تنوع بسیار بالایی دارند که اغلب بر اساس مدل لباس بافتنی انتخاب می شوند. البته با کمی خلاقیت می توان چندین مدل را با یکدیگر ترکیب نمود و از این طریق لباس بافتنی بسیار زیبایی تهیه کرد.

مدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیک

برخی از افراد تمایل دارند از یقه های جداگانه برای لباس های بافتنی زنانه استفاده کنند. به این صورت که یقه را جداگانه بافته و در مواقع لزوم بر روی لباس های بافتنی ساده قرار دهند. این روش که مربوط به بافتنی های تزیینی است، اغلب توسط خانم های جوان و دختران باسلیقه مورد استفاده قرار می گیر، کمک می کند لباس های متنوع و زیبایی داشته باشید.

مدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیک

۱۱ مدل یقه های بافتنی مردانه :

عکس های زیر جدیدترین مدل های یقه برای لباس های بافتنی مردانه و پسرانه را نشان می دهند که هر یک می توانند الگویی برای شما عزیزان باشند تا از این طریق بتوانید لباس بافتنی های شیک و زیبایی ببافید. توجه داشته باشید که برای بافت هر یک از این مدل های یقه نیازمند کسب تجربه هستید. اما می توان گفت با کسب مهارت کافی و همچنین به کارگیری خلاقیت و ابتکار خود می توانید این یقه های زیبا را به راحتی ببافید.

مدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیکمدل یقه بافتنی مردانه و زنانه با طرح های جدید و شیک

همانطور که ملاحظه نمودید برای بافت یقه ابتدا باید مدل دلخواه و مناسب را انتخاب و سپس اقدام به بافت نمود. البته بهتر است مدل یقه را بر اساس لباس بافتنی انتخاب کنید. حال اگر تمایل دارید با انواع مدل لباس های بافتنی مردانه و زنانه و همچنین آموزش های متنوع برای بافت هر یک آشنا شوید پیشنهاد می کنیم بر روی بافتنی کلیک نمایید و از جدیدترین و متنوع ترین مطالب ما دیدن نمایید.